Vraag

Het lampje van de Qbox is sinds 2 weken rood

  • 11 juli 2018
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Beste,

We hebben nu bijna een jaar een contract bij Qurrent en in het begin hebben we wat problemen gehad met het installeren van de Qbox maar daarna heeft hij het ong 8 maanden goed gedaan.
Nu zie ik sinds 2 weken helaas geen opwek noch verbruik meer in de app obv de Qbox. Ook brandt het lampje rood. Ik heb de reset handleiding al 5x geprobeerd en ook heb ik al 2 maal telefonisch contact gehad maar niks mocht baten. Ik zou vorige week nog teruggebeld worden maar dat is niet meer gebeurd. Ik wil graag weer inzicht in mijn opwek en verbuik dus kan dit issue zsm worden opgelost?

Groet,
Carline Plasmeijer

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Carline,

Ik zie dat je inmiddels een collega van mij hier telefonisch over hebt gesproken. Mocht je alsnog problemen ondervinden met de Qbox, dan horen wij het graag; middels de community of telefonisch.

Groet,
Tomer
Badge +4
stekker er uithalen van de qbox 2 minuten wachten of meer en dan weer aanzetten lukt hier altijd

Reageer