Beantwoord

Hoe kan ik de Qbox retourneren?

• 11 juli 2017
  • 1 reactie
  • 455 keer bekeken

Goedemorgen,

ik wil graag mijn Qbox retour sturen. Nu heb ik elders op dit forum wel het adres gevonden waar het heen kan, maar hoe krijg je dan je borg terug? Moet ik er een briefje bij doen met het klantnummer? of heeft de box zelf een code die gekoppeld is aan mijn gegevens?

Dank,
Jeroen.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 11 juli 2017, 15:29

Hallo Sandra,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Wanneer de Qbox al geactiveerd is geweest, dan kunnen we je klantnummer achterhalen door middel van het serienummer op de Qbox.
Vernoem altijd je klantnummer bij het terugsturen van de Qbox, zo weten we zeker dat we de juiste Qbox ontkoppelen!
Je kan de Qbox retourneren door de doos af te leveren bij een PostNL afgiftepunt. De Qbox kun je naar het volgende adres sturen:

Qurrent B.V.
Antwoordnummer 91054
1000 XA Amsterdam

Wanneer de Qbox bij ons binnen is gekomen, zul je binnen 2 weken de borg teruggestort krijgen.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Sandra,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Wanneer de Qbox al geactiveerd is geweest, dan kunnen we je klantnummer achterhalen door middel van het serienummer op de Qbox.
Vernoem altijd je klantnummer bij het terugsturen van de Qbox, zo weten we zeker dat we de juiste Qbox ontkoppelen!
Je kan de Qbox retourneren door de doos af te leveren bij een PostNL afgiftepunt. De Qbox kun je naar het volgende adres sturen:

Qurrent B.V.
Antwoordnummer 91054
1000 XA Amsterdam

Wanneer de Qbox bij ons binnen is gekomen, zul je binnen 2 weken de borg teruggestort krijgen.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd!

Groetjes, Nina

Reageer