Beantwoord

Hoe kan ik mijn Qbox Solar koppelen aan mijn account?

Hoi,

Bij het opslaan van mijn gegevens over de aansluiting van Q-box solar krijg ik de volgende melding: Opslaan niet gelukt. Probeer het opnieuw!

Ik zie in de community dat meer mensen dit probleem hebben. Is er dan iets mis met de website?

Misschien dat jullie het voor me kunnen invullen & activeren? De productiemeter is 32A.

Alvast bedankt,
Han
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 26 maart 2018, 11:53

Hoi Han,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat de Qbox Solar nog niet is gekoppeld aan je account. Ik heb dit reeds voor je verwerkt en met een paar uur zul je zowel de opwek als het verbruik moeten kunnen inzien, mits de installatie van beide Qboxen correct is.

Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen, horen wij het graag.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groet,

Serena

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Han,

Ik heb hem opnieuw geactiveerd en nu komt er ook opwek door!

Groet,
Tessa
Hallo,

Het werkt nog niet. Ik zie nog steeds een negatief verbruik en geen opwek.
Maar ik zie ook in 'Mijn Profiel' onder het kopje 'Qbox solar' bij 'heb je zonnepanelen' nog steeds een nee ingevuld. Ik denk dat dat is waar het mis gaat.
Kun je dat proberen aan te passen?
Badge +5
Hoi Han,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat de Qbox Solar nog niet is gekoppeld aan je account. Ik heb dit reeds voor je verwerkt en met een paar uur zul je zowel de opwek als het verbruik moeten kunnen inzien, mits de installatie van beide Qboxen correct is.

Als er nog iets is waarmee we je kunnen helpen, horen wij het graag.

Ik wens je verder een fijne dag toe!

Groet,

Serena

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen