Beantwoord

Hoe kan ik mijn Qbox werkend krijgen?

• 17 mei 2018
  • 7 reacties
  • 217 keer bekeken

Goede morgen.
Heb gistermorgen een gesprek met Koen gehad en die wilde wat fotoos van de Qbox

en wat screens chots van de tablet,dat heb ik gistermorgen geprobeerd maar dat is niet gelukt.
Ik probeer het nu nog een keer hoop dat het nu lukt.
Hartelijke groet P Vaatstra
Deze E-mail is TNV Koen.

icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 16 juli 2018, 16:24

Hoi Piet,

Zou je kunnen kijken of het volgende serienummer bij de modem is geïnstalleerd: 16-12-001-588 (groene sticker achterop) . En dit nummer bij de meter:16-12-001-051 (rode sticker achterop).

Hier zou namelijk het probleem kunnen liggen.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi P.Vaatstra,

Dank voor het doorsturen van de foto's.

Deze zijn doorgestuurd naar onze Qbox-afdeling. Zodra deze kwestie is opgelost, zullen wij je hierover informeren :)

Groet,
Tomer
Goede morgen.
Ik hoop dat het lukt. Bedankt
Groet P Vaatstra
Reputatie 1
Badge +2
Hoi P. Vaatstra,

Mijn collega van de Qbox afdeling zegt dat de Qboxen geen verbinding met elkaar hebben. Is de afstand tussen beide Qboxen toevallig groter dan 10 meter? Wat je kunt proberen is een harde reset uitvoeren op de Qbox bij de modem, terwijl je de Qbox die bij de meter moet komen te hangen met enkel de voeding erin bovenop de Qbox van de modem legt. Op het plaatje zie je een instructie voor de harde reset.

Laat even weten of dit helpt.

Groetjes Lucia
Hallo Lucia.
Heb de reset volgens het plaatje gedaan wat je hebt gemaid .
De Qbox in de meterkast knippert constand groen, bij de modum brand constand groen.
Groet Piet
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Piet,

Dankjewel voor je terugkoppeling. Ik zie dat de Qbox nu ook online is, maar ik zie nog geen data doorkomen.
Ik ga het nogmaals doorzetten naar mijn Qbox collega's.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Piet,

Zou je kunnen kijken of het volgende serienummer bij de modem is geïnstalleerd: 16-12-001-588 (groene sticker achterop) . En dit nummer bij de meter:16-12-001-051 (rode sticker achterop).

Hier zou namelijk het probleem kunnen liggen.

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @P.Vaatstra,

Heb je al de serienummers gecontroleerd zoals Tomer heeft gevraagd op 16 juli?

Groeten,
Julian

Reageer