Beantwoord

Hoe verwijder ik mijn Qbox van mijn draaischijfmeter?

• 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 147 keer bekeken

De sensor van mijn Qbox is is via 'plakkers' bevestigd op mijn 'draaischijfmeter'. Op welke manier kan ik de Qbox sensor het beste losmaken van mijn 'draaischijfmeter' zonder de meter te beschadigen?

Ik zie in de handleiding wel een uitgebreide uitleg betreffende het vastplakken van de Qbox sensor maar geen uitleg over het weer verwijderen van de Qbox sensor.
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 24 oktober 2018, 11:06

Hoi @Waai,

Je kan denk ik het beste een plamuur mes, of anders iets van een metalen spatel of een gewoon mes pakken om de plakkers los te schrapen. In principe zou je de Qbox er ook af moeten kunnen trekken, maar de eerste manier is iets subtieler en dus minder schade gevoelig.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi @Waai,

Je kan denk ik het beste een plamuur mes, of anders iets van een metalen spatel of een gewoon mes pakken om de plakkers los te schrapen. In principe zou je de Qbox er ook af moeten kunnen trekken, maar de eerste manier is iets subtieler en dus minder schade gevoelig.

Groet,

Fokke

Bedankt voor je reactie. Ik ga het te zijner tijd denkt ik eerst proberen door middel van trekken. Ik wil namelijk voorkomen dat het plastic beschadigd raakt. Als trekken niet lukt dan is denk ik een plamuurmes een goede optie. En eventueel wasbenzine om de lijmresten te verwijderen.
Reputatie 2
Badge +9
Dat lijkt me een goede optie, succes met het verwijderen!

Reageer