Beantwoord

Hoe werkt Qbox na de installatie van een nieuwe slimme meter?

  • 7 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 146 keer bekeken

Hoe lang duurt het voordat de standen van de slimme meter, die vandaag geïnstalleerd is, op de q box te zien zijn.
De box heeft tot nu altijd goed gewerkt op een draaiende meter.

Henk van Norren
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 8 augustus 2017, 11:26

Hoi H.vanNorren,

Welkom op de Community en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je vanochtend al contact hebt gehad met mijn collega via de Klantenservice.
Op dit moment heb je dus geen Qbox data omdat je slimme meter niet compatibel is met de Qbox.
Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen! De updates hierover vind je hier (zelfde link als in de mail).
Je e-mailadres is doorgegeven, zodat je op de hoogte wordt gesteld zodra alles werkt!

Groetjes, Vita
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi H.vanNorren,

Welkom op de Community en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je vanochtend al contact hebt gehad met mijn collega via de Klantenservice.
Op dit moment heb je dus geen Qbox data omdat je slimme meter niet compatibel is met de Qbox.
Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen! De updates hierover vind je hier (zelfde link als in de mail).
Je e-mailadres is doorgegeven, zodat je op de hoogte wordt gesteld zodra alles werkt!

Groetjes, Vita

Reageer