Beantwoord

Hoe zit het met met Qbox, contractomzetting en VKO's?

• 20 mei 2017
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Vanaf januari ben ik al bezig een Qbox aan te sluiten, heb een slimme meter, maar heeft geen port om iets aan te sluiten om af te lezen voor gebruiker. Ben lang bezig geweest om Qurrent aan het verstand te brengen dat dit bestaat. Fabrikant gebeld, Stedin gebeld, mijn verhaal werd bevestigd. Klantenservice voor de zoveelste keer gebeld, Excuses en als alternatief zou ik 2 maandelijks overzicht krijgen van mijn verbruik en mijn 3 jarig contract wat ik had afgesloten vanwege de vermeende gebruiksgemakken, die niet waar bleken te zijn zou omgezet worden naar een 1 jarig contract. HEDEN WEKEN NA DEZE TOEZEGGING>>>RADIOSTILTE!!! WIE O WIE kan mij een goed advies geven?
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 22 mei 2017, 10:41

Beste W.J. Jansen,

Bedankt voor je bericht op de Community.
Vervelend hoe het is gelopen de afgelopen tijd, ik begrijp dat je dit tijd en energie heeft gekost.
We zijn wel erg blij dat je bij ons hebt aangegeven dat sommige slimme meter geen P1 poort hebben.
Hierdoor is dit nu aangepast op de onze site, waar een waarschuwing wordt gegeven bij bepaalde slimme meters.

Ook is je contract omgezet naar een éénjarig contract door mijn collega.
Op 20 mei is per mail het omgezette contract van 1 jaar naar je toegestuurd.

Tot slot zie ik inderdaad dat je nog geen Verbruiks- en Kostenoverzicht hebt ontvangen.
We zijn hier mee bezig dit voor je op te lossen. Dit is ook door mijn collega doorgezet naar de technische dienst.
Zij gaan de oorzaak achterhalen en zullen dit oplossen.

Een fijne dag gewenst!

Groeten van Vita
Bekijk origineel

1 reactie

Beste W.J. Jansen,

Bedankt voor je bericht op de Community.
Vervelend hoe het is gelopen de afgelopen tijd, ik begrijp dat je dit tijd en energie heeft gekost.
We zijn wel erg blij dat je bij ons hebt aangegeven dat sommige slimme meter geen P1 poort hebben.
Hierdoor is dit nu aangepast op de onze site, waar een waarschuwing wordt gegeven bij bepaalde slimme meters.

Ook is je contract omgezet naar een éénjarig contract door mijn collega.
Op 20 mei is per mail het omgezette contract van 1 jaar naar je toegestuurd.

Tot slot zie ik inderdaad dat je nog geen Verbruiks- en Kostenoverzicht hebt ontvangen.
We zijn hier mee bezig dit voor je op te lossen. Dit is ook door mijn collega doorgezet naar de technische dienst.
Zij gaan de oorzaak achterhalen en zullen dit oplossen.

Een fijne dag gewenst!

Groeten van Vita

Reageer