Beantwoord

Ik heb de qbox een paar maanden geleden op marktplaats gekocht. hoe word dat afgehandeld?

• 26 oktober 2018
  • 15 reacties
  • 342 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +3
ik heb een maand of 4 geleden mijn qbox op marktplaats gekocht. als ik dit had geweten had ik er geen geld meer aan uitgegeven. hoe worden dit soort dingen behandeld? ik vind dat ik ook recht heb op compensatie.

groet rijkjan
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 11:59

Hoi @rijkjan,

Ik begrijp goed dat dit een vervelende situatie is. Helaas zou je dit in dat geval onderling moeten afspreken.
Daarnaast is het ook maar de vraag hoeveel geld er terugkomt voor deze Qbox. Voor een Qbox die voor 1-1-2017 is aangeschaft komt geen bedrag terug bijvoorbeeld.

Ik kan je hier dus helaas verder niet mee helpen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @rijkjan,

Ik begrijp goed dat dit een vervelende situatie is. Helaas zou je dit in dat geval onderling moeten afspreken.
Daarnaast is het ook maar de vraag hoeveel geld er terugkomt voor deze Qbox. Voor een Qbox die voor 1-1-2017 is aangeschaft komt geen bedrag terug bijvoorbeeld.

Ik kan je hier dus helaas verder niet mee helpen.

Groet, Joost
Reputatie 1
Badge +3
Dat is de derde k*tstreek die jullie leveren die mij direct of indirect geld kost. Het zou leuk zijn als jullie af en toe iets compenseren ipv altijd maar te nemen wat dit soort dingen betreft.. thnx for nothing.. 😫
Badge +5
Beste Rijkjan,

We hebben onze uiterste best om de pijn van het gemis van de Qbox voor de mensen die in de afgelopen 2 jaar een Qbox hebben gekocht te verzachten door een gedeelte van het aanschafbedrag te vergoeden. Helaas konden wij niet weten dat jij er recentelijk nog eentje via Marktplaats hebt aangeschaft. Zou je mij in een priveberichtje kunnen laten weten wanneer dit geweest is en wat je betaald hebt? Dan kijk ik of ik toch nog een gepaste oplossing met je kan vinden.

Groetjes,
Annick
Reputatie 1
Badge +3
Hallo Annick, dat vind ik nou een leuk gebaar 😀 Dat hadden jullie direct moeten doen.. komt zoveel leuker over.. ik ga je zeker een berichtje sturen om te kijken of we er uit kunnen komen.. 😀
Badge +5
Doen we het voor! Laten we het verlies van de Qbox vooral niet nog vervelender maken dan strikt noodzakelijk. Ik wacht je berichtje even af 🙂

Groetjes,
Annick
Reputatie 1
Badge +3
Mee eens.. 😀
Reputatie 1
Badge +3
Naar tevredenheid opgelost 😀
Reputatie 1
Badge +3
Is @Annick van Qurrent ontslagen ofzo? Of is ze op vakantie?
Reputatie 1
Badge +3
Ik begin toch weer wat teleurgesteld te raken.. er zijn afspraken gemaakt waar ik het mee eens was en waar ik tevreden over was. Helaas worden de afspraken/beloftes/toezeggingen tot nu toe niet nagekomen. Sterker nog... er wordt helemaal niet meer gereageerd de laatste paar dagen...Blijkbaar toch te vroeg gereageerd dat ik tevreden was.. 😟😟😟😞😞😞
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @rijkjan,

Je gratis windtegoed is toegevoegd in het systeem er is alleen iets mis gegaan met het versturen van de bevestiging. Bij deze bevestig ik dat je windtegoed is toegevoegd aan je account. Excuses dat het leek alsof er radiostilte was ontstaan, maar normaal gesproken had er een automatische bevestiging gestuurd moeten worden.

Groet,

Fokke
Reputatie 1
Badge +3
Daar heb ik wat aan 😀 dankjewel😀😃
Reputatie 1
Badge +3
En per wanneer zou hij actief worden?
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @rijkjan,

Omdat het systeem automatisch je verlengdatum heeft gepakt als startdatum heb ik aangevraagd of deze datum aangepast kan worden. Zodra dit is gebeurd zal hij zichtbaar worden, dit wordt binnen 2 weken geregeld.

Groet,

Fokke
Reputatie 1
Badge +3
Ok dan wacht ik af.. dank voor het antwoord 😀

Mvg rijkjan
Reputatie 1
Badge +3
En nu is het daadwerkelijk helemaal naar wens opgelost.
Duurde even maar dan heb je ook wat... Hahahahahahaha.
Ik ben voor nu tevreden... 😀

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen