Beantwoord

Ik heb een nieuwe ESMR5 meter maar ik zie nog geen Qbox gegevens?

  • 19 januari 2018
  • 1 reactie
  • 150 keer bekeken

ik heb sinds deze week energie en gas via Qurrent.
Echter kan ik mijn live verbruik niet zien.

Hoe kan ik dit aanpassen?
Ik heb een qbox en sinds 2 weken een slimme meter, Sagemom T210-D ESMR5.
Het lampje van de Qbox brandt groen.


icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 22 januari 2018, 16:04

Hoi R.Huizing,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Omdat je een nieuwe generatie slimme meter hebt, heb ik je zojuist een firmware upgrade gegeven.
Als de Qbox goed is aangesloten (en je de zwarte adapterkabel in de P1-poort van de meter hebt gestopt), dan zul je binnen een half uur data kunnen inzien.
Alvast veel Qboxplezier gewenst!

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi R.Huizing,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.
Omdat je een nieuwe generatie slimme meter hebt, heb ik je zojuist een firmware upgrade gegeven.
Als de Qbox goed is aangesloten (en je de zwarte adapterkabel in de P1-poort van de meter hebt gestopt), dan zul je binnen een half uur data kunnen inzien.
Alvast veel Qboxplezier gewenst!

Groet, Nina

Reageer