Beantwoord

Ik heb mijn Qbox retour verstuurt zonder klantnummer. Wat nu?

• 13 oktober 2018
  • 2 reacties
  • 173 keer bekeken

Goedemiddag,

Zojuist heb ik mijn Qbox retour gestuurd naar jullie.
Nu ben ik alleen vergeten bij mijn retournering mijn klantnummer of dergelijke te vermelden.
Er komt dus binnenkort een doos binnen bij jullie, zonder dat er enige klant informatie staat vermeldt.

Hoe kan ik dit nu oplossen?

Alvast bedankt voor de reactie!
icon

Beste antwoord door Fokke van Qurrent 16 oktober 2018, 09:32

Hoi Mitchell,

Eigenlijk heb je al alles gedaan om het op te lossen. Het makkelijkste voor ons om een Qbox te identificeren is als we vanuit de klant de barcode van het pakketje ontvangen, dus dank daarvoor. Als we vanuit jou deze barcode niet hadden ontvangen is er altijd nog de mogelijkheid om op basis van het serienummer van de Qbox te zoeken. Dit is echter wel een stuk lastiger en geen garantie op succes omdat de Qbox dat wel geactiveerd moet zijn geweest om hem te vinden. In jouw geval komt het nu in ieder geval goed.

Groet,

Fokke
Bekijk origineel

2 reacties

Vergeten te vermelden, de barcode van de doos is 3SLFVZ076983791
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Mitchell,

Eigenlijk heb je al alles gedaan om het op te lossen. Het makkelijkste voor ons om een Qbox te identificeren is als we vanuit de klant de barcode van het pakketje ontvangen, dus dank daarvoor. Als we vanuit jou deze barcode niet hadden ontvangen is er altijd nog de mogelijkheid om op basis van het serienummer van de Qbox te zoeken. Dit is echter wel een stuk lastiger en geen garantie op succes omdat de Qbox dat wel geactiveerd moet zijn geweest om hem te vinden. In jouw geval komt het nu in ieder geval goed.

Groet,

Fokke

Reageer