Beantwoord

Ik kan in Mijn Energie niet aangeven dat ik zonnepanelen heb. Kan dit probleem verholpen worden?

• 14 september 2018
  • Qbox
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Hai, wij zitten sinds 2 weken in ons nieuwe huis. Dit huis is gekocht en de mensen hiervoor hadden al zonnepanelen. Wij hebben deze nu ook. Alles werkt, maar ik heb geen idee hoe ik het moet registreren? Krijgt Qurrent dit automatisch door. Ik heb geprobeerd het te registreren via de site, maar er stond niet gelukt probeer het opnieuw. Verder heb ik er ook helemaal geen verstand van... is er misschien ergens een goed uitleg te vinden. 1 van de vragen was ook bijvoorbeeld welke KWh meter heb je.... nou sorry maar op dit gebied heb ik geen idee welke ik heb...

Bedankt alvast ik hoop dat iemand mij kan helpen.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 17 september 2018, 14:01

Hoi @GustavoHamer,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en ik heb de mail met alle informatie zojuist naar je mailadres verstuurd. Ik zie je reactie graag tegemoet.

@ENijman, bedankt voor het telefoongesprek van zojuist. Ik heb zonet je termijnbedrag aangepast en je de link voor de registratie van je zonnepanelen bij de netbeheerder per mail verstuurd.

@M.Lucieer, zojuist heb ik geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas zonder succes. Ik heb je daarom een mail gestuurd met extra informatie.

Groeten,
Julian

Bekijk origineel

3 reacties

Ik kan het niet opslaan wat is de reden. Ik probeer de zonnepanelen aan te melden wat raar is want ik heb het al aangegeven bij het afsluiten van het contract. Een beetje slecht alles bij Qurrent de communicatie.
Wij hebben sinds 1,5 week zonnepanelen, nu lukt het maar niet om die optie aan te vinken onder de woninggegevens. Elke keer als ik dit probeer krijg ik een foutmelding. Ik hoopte namelijk dat als ik die optie aan kon vinken dat ik mijn maandbedrag energie verder dan het huidige minimumbedrag terug zou kunnen brengen. Enig idee hoe beide zaken opgelost kunnen worden?

Martijn
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @GustavoHamer,

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken en ik heb de mail met alle informatie zojuist naar je mailadres verstuurd. Ik zie je reactie graag tegemoet.

@ENijman, bedankt voor het telefoongesprek van zojuist. Ik heb zonet je termijnbedrag aangepast en je de link voor de registratie van je zonnepanelen bij de netbeheerder per mail verstuurd.

@M.Lucieer, zojuist heb ik geprobeerd om je telefonisch te bereiken. Helaas zonder succes. Ik heb je daarom een mail gestuurd met extra informatie.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen