Beantwoord

Ik krijg een 'Qbox bestellen' melding, terwijl ik er een heb

• 30 maart 2017
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Mijn Qbox geeft wel realtime gegevens door, alle lampjes branden groen/oranje. Maar op mijn app zowel op mijn tablet als android mobiel, krijg ik een popup met de mededeling dat ik een Q box moet bestellen om live gegevens te krijgen
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 31 maart 2017, 09:23

Hoi Maditalam69,

Ik zag dat je Qbox losgekoppeld is geraakt van je account tijdens een storing die we enige tijd geleden hebben ervaren. Daarom 'dacht' ons systeem dat je geen Qbox hebt en kreeg je daarom de melding Ik heb de koppeling zojuist weer hersteld en als het goed is moet je je verbruik weer kunnen monitoren. De Qbox heeft al die tijd de data alsnog geregistreerd, dus je zal geen gegevens missen.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Maditalam69,

Ik zag dat je Qbox losgekoppeld is geraakt van je account tijdens een storing die we enige tijd geleden hebben ervaren. Daarom 'dacht' ons systeem dat je geen Qbox hebt en kreeg je daarom de melding Ik heb de koppeling zojuist weer hersteld en als het goed is moet je je verbruik weer kunnen monitoren. De Qbox heeft al die tijd de data alsnog geregistreerd, dus je zal geen gegevens missen.

Groeten,

Natalia
Dank je wel Natalia, probleem is idd opgelost

Groeten, Marcel
Reputatie 2
Badge +8
Fijn dat de Qbox weer naar behoren werkt Maditalam69.

Veel plezier met je Qbox.

Groeten van Giulia

Reageer