Beantwoord

Ik zie incorrecte weergave verbruik- en opwekgegevens in mijn energiegrafieken. Hoe kan dit worden verholpen?

• 6 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 134 keer bekeken

In week 30 wordt voor (nagenoeg) alle dagen exact hetzelfde verbruik als opwek weergegeven, zowel in de app als op de site. Dit klopt uiteraard niet. Hoe kan ik eea herstellen?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 22 augustus 2018, 13:01

Hoi @RoDe,

Ik ben naar onze technische afdeling gegaan om te vragen of de gegevens van je verbruik en je opwek van week 30 met terugwerkende kracht aangepast kunnen worden in je energiegrafiek.
Helaas is dit niet mogelijk omdat er geen vervangende standen zijn voor deze datum.

Excuus voor het ongemak.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RoDe,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat je opwek gelijk is aan het verbruik in de energiegrafiek in Mijn Energie.
Zojuist heb ik de Qbox op afstand gereset. Dit zou er voor moeten zorgen dat de Qbox waarden worden opgehaald en de juiste waarden weer zullen worden getoond in de energiegrafiek.

Groeten,
Julian
Hoi Julian,

bedankt voor de reset, maar het heeft helaas niet geholpen om de juiste standen in week 30 (23-29 juli) te tonen. Zowel de verbruik- als de opwekstanden zijn nog exact gelijk.

groeten,

Robert
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RoDe,

Bedankt voor je bericht.

Jammer om te horen dat de reset of afstand niet heeft gewerkt.
Ik zal aanstaande dinsdag naar onze technische afdeling gaan om dit probleem met hen te bespreken en hoop je diezelfde dag nog nieuws te kunnen brengen dat de grafieken voor opwek en verbruik weer significant van elkaar verschillen.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @RoDe,

Ik ben naar onze technische afdeling gegaan om te vragen of de gegevens van je verbruik en je opwek van week 30 met terugwerkende kracht aangepast kunnen worden in je energiegrafiek.
Helaas is dit niet mogelijk omdat er geen vervangende standen zijn voor deze datum.

Excuus voor het ongemak.

Groeten,
Julian
Hoi Julian,

bedankt voor het navragen bij de technische afdeling; jammer dat eea niet verholpen kan worden.

Vr.gr.

Robert

Reageer