Beantwoord

In de mobiele applicatie van Mijn Energie wordt de opwek van mijn Windtegoeden niet getoond per de datum dat ik dat wil.

• 17 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 156 keer bekeken

De Qurrent app geeft nu windetegoed weer vanaf startdatum 2016. Waarom niet vanaf notadatum 14 mei 2018?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 4 oktober 2018, 11:31

Hoi @G.M.D.

Ik heb het nagevraagd bij onze IT-afdeling en voor deze weergave van de Windtegoeden (vanaf startdatum van de Windtegoeden) is bewust gekozen met die update. Om deze reden zal deze weergave ook niet worden aangepast.

Ik heb je hier ook een e-mail over gestuurd.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @G.M.D.,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je hebt 6 Windtegoeden die vanaf augustus 2016 voor je opwekken. De opwek van deze Windtegoeden zou natuurlijk altijd terug te zien moeten zijn in Mijn Energie.
Je kan echter selecteren van welke periode je de opwek wilt zien in de energiegrafiek. Om je een beeld te geven van hoe je dit op de website kunt doen, heb ik een screenshot aan deze reactie toegevoegd.

Groeten,
Julian
Dat was de vraag helemaal niet! Het gaat om de Android App. Daar zag ik altijd het windtegoed vanaf laatste notadatum tot heden. Zo kon ik snel de windtegoed vs mijn opgewekte zonne energie vergelijken per nota periode op de mobiele Amdroid App. Ineens wordt windtegoed als totaal opbrengst weergegeven in de Android App. vanaf aanvang windtegoed contract. Daar heb ik niet om gevraagd en wil dat dat weer gecorrigeerd wordt. Vermelding windtegoed opbrengst vanaf de laatste nota tot heden. Zie bijlage screenshots nu vs per notadatum.
Waarom is dat nu uberhaupt weer veranderd?

Reputatie 3
Badge +9
Bedankt voor het doorsturen van deze screenshots @G.M.D.,

Ik heb deze verwerkt in een taak die ik heb doorgezet naar onze technische afdeling.
Hopelijk kan het probleem verholpen worden.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @G.M.D.

Ik heb het nagevraagd bij onze IT-afdeling en voor deze weergave van de Windtegoeden (vanaf startdatum van de Windtegoeden) is bewust gekozen met die update. Om deze reden zal deze weergave ook niet worden aangepast.

Ik heb je hier ook een e-mail over gestuurd.

Groeten,
Julian

Reageer