Beantwoord

Is de Qbox nog te bestellen?

• 10 juli 2018
  • 4 reacties
  • 237 keer bekeken

In het vorige huis maakte ik een tijdje gebruik van de Qbox. Doordat de modem toen uit de meterkast verdween heb ik deze geretourneerd. Na de verhuizing zit de modem wel weer in de meterkast en zou ik eigenlijk wel weer gebruik willen gaan maken van de Qbox. Maar ik kan niet meer terugvinden hoe ik deze zou kunnen bestellen... Is de Qbox nog te verkrijgen voor bestaande klanten??
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 12 juli 2018, 11:07

Hoi @C.G.D.vandeMerbel,

Bedankt voor je bericht.

Helaas leveren wij de Qbox niet meer. Er zijn nog wel exemplaren tweedehands te verkrijgen via websites zoals Marktplaats.
Ook kun je er natuurlijk ervoor kiezen om een alternatieve energieverbruiksmanager aan te schaffen.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @C.G.D.vandeMerbel,

Bedankt voor je bericht.

Helaas leveren wij de Qbox niet meer. Er zijn nog wel exemplaren tweedehands te verkrijgen via websites zoals Marktplaats.
Ook kun je er natuurlijk ervoor kiezen om een alternatieve energieverbruiksmanager aan te schaffen.

Groeten,
Julian
Badge +4
worden de qbox helemaal niet meer geleverd? of is dit tijdelijk?

mvg John V
Badge +4
Als het zo is dat geen qboxen meer geleverd worden ben ik hier niet blij mee heb net 2 familie leden van mij naar jullie door verwezen. of dat ze het wel wat vonden met die qbox en de app
ik hoop dat ik daar geen rotte geit mee krijg...........

mvg John V
Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

De Qbox is niet meer te bestellen. Dit hebben wij ook aangegeven op onze site.

Groet,
Tomer

Reageer