Beantwoord

Is mijn Qbox verkeerd gekoppeld?

• 18 juli 2017
  • 1 reactie
  • 234 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Na het melden van een storing bij klantenservice (inloggen op dit forum lukte al helemaal niet, maar gelukkig nu wel) was mijn qbox weer gekoppeld, echter als ik naar mijn verbruik van vandaag kijk zie ik een hele andere grafiek. Mijn gebruik van de waterkoker van vanavond om thee te zetten komt niet terug en mijn zonnepanelen hebben volgens de app van deze panelen toch aardig hun best gedaan....Ik ben bang dat ik nu de gegevens van een ander krijg. Op mijn android app krijg ik nog steeds dat de app in onderhoud is en krijg ik verder geen gegevens meer te zien. Wat gaat er allemaal mis Qurrent? Ik was zo blij met de qbox en het mooie overzicht van mijn verbruik, nu heb ik er geen vertrouwen in dat de gegevens juist zijn.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 20 juli 2017, 12:12

Hoi M.Muetstege,

Bedankt voor je bericht.
Het is niet mogelijk dat je het verbruik van een ander te zien krijgt. Zoals aangegeven is ons Qbox-team voor je aan het onderzoeken wat er gaande is en we houden je op de hoogte!
De onderhoudsmelding van de app is bij ons bekend en vandaag zullen we jullie hier een update geven.
Bedankt voor je feedback en voor je geduld!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hoi M.Muetstege,

Bedankt voor je bericht.
Het is niet mogelijk dat je het verbruik van een ander te zien krijgt. Zoals aangegeven is ons Qbox-team voor je aan het onderzoeken wat er gaande is en we houden je op de hoogte!
De onderhoudsmelding van de app is bij ons bekend en vandaag zullen we jullie hier een update geven.
Bedankt voor je feedback en voor je geduld!

Groetjes, Nina

Reageer