Beantwoord

Kan ik de applicatie van Mijn Energie nog gebruiken?

• 4 januari 2019
  • 3 reacties
  • 132 keer bekeken

Zijn er problemen met de app? Krijg al ruim een week geen verbtuiksgegevens door
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 januari 2019, 14:48

Hoi @M.J.deRooij,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Er zijn geen problemen met de app, maar we zijn wel per 1 januari gestopt met het uitlezen van de Qbox. Er komen dus geen data meer binnen via de Qbox,
Je kunt nog wel steeds inzicht krijgen in je energieverbruik. Als je je slimme meters per kwartier laat uitlezen krijg je je verbruik te zien per kwartier, per dag en per maand.
Het verschil is dat het verbruik met enkele dagen vertraging binnenkomt.

Ik heb de meters op jouw beide adressen gewijzigd. Dat betekent dat eind van deze week je verbruik zou moeten binnenkomen.
Het is wel zo dat op een van de adressen een oude gasmeter hangt. Deze kunnen we niet uitlezen en wordt dus niet meegenomen in de grafiek.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @M.J.deRooij,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
Er zijn geen problemen met de app, maar we zijn wel per 1 januari gestopt met het uitlezen van de Qbox. Er komen dus geen data meer binnen via de Qbox,
Je kunt nog wel steeds inzicht krijgen in je energieverbruik. Als je je slimme meters per kwartier laat uitlezen krijg je je verbruik te zien per kwartier, per dag en per maand.
Het verschil is dat het verbruik met enkele dagen vertraging binnenkomt.

Ik heb de meters op jouw beide adressen gewijzigd. Dat betekent dat eind van deze week je verbruik zou moeten binnenkomen.
Het is wel zo dat op een van de adressen een oude gasmeter hangt. Deze kunnen we niet uitlezen en wordt dus niet meegenomen in de grafiek.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Beste Joost,

dank voor jouw reactie.

Ik heb nog een 2-tal vragen:
1 komt er nog een app om het verbruik te kunnen inzien?
2 kan ik de qbox retourneren, want ik heb hier volgens mij voor betaald.

Dank voor jouw reactie.

Groeten
Mark de Rooij

Reageer