Beantwoord

Kan ik een Qbox verloopkabel krijgen?

• 2 september 2018
  • 1 reactie
  • 96 keer bekeken

Afgelopen dinsdag is een slimme meter geplaatst. De monteur heeft ook de QBox aangesloten door de witte kabel direct in de slimme meter te pluggen. Daarna gebeld met Qurrent voor de centrale aanpassing in het systeem. Tot op heden echter geen data. Toen ik ging zoeken zag ik dat de QBox met een donker verloop kabeltje aangesloten moet worden. Deze heb ik niet (meer). Vervolgens een email gestuurd maar zonder reactie. Daarom de vraag ook hier;

Zouden jullie mij het bewuste verloopkabeltje kunnen zenden? Uiteraard geen probleem als hier kosten aan verbonden zijn.

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 4 september 2018, 13:45

Hoi TMHoeneveld,

Welkom op de Qurrent community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat mijn collega vandaag deze het zwarte verloop kabeltje heeft verstuurd. Je zult deze uiterlijk 06-09-2018 ontvangen. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden.

Groet,
Serena
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +5
Hoi TMHoeneveld,

Welkom op de Qurrent community en bedankt voor je bericht. Ik zie dat mijn collega vandaag deze het zwarte verloop kabeltje heeft verstuurd. Je zult deze uiterlijk 06-09-2018 ontvangen. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden.

Groet,
Serena

Reageer