Beantwoord

Kunnen jullie mij helpen met mijn Qbox?

  • 27 juni 2018
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Hoi,

Ik zal vast niet de enige zijn die een topic als deze start, maar mijn QBox doet het niet, en heeft het nooit gedaan. Ik heb het vermoeden dat ik per ongeluk een verkeerd type slimme meter heb ingevuld. Iemand enig idee hoe ik dit kan wijzigen ?

Dank en groet, Sebas
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 30 juni 2018, 10:51

Hoi Sebastiaan,

Dan heeft hij een upgrade nodig. Dit heb ik nu gedaan voor je. Als hij verder goed is aangesloten, zou hij over ongeveer een uurtje helemaal moeten werken 🙂

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Sebastiaan,

Dankjewel voor je bericht.

Heb je dsmr, smr of esmr 5.0 op je meter staan? In dat geval heeft jouw Qbox namelijk een software upgrade nodig en dan zou hij moeten werken.

Groet,
Tessa

Volgens mij staat er SMR 5.0 op

is dat goed of niet goed ???

groeten, Sebas
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Sebastiaan,

Dan heeft hij een upgrade nodig. Dit heb ik nu gedaan voor je. Als hij verder goed is aangesloten, zou hij over ongeveer een uurtje helemaal moeten werken 🙂

Groet,
Tessa
Dankjewel voor je hulp, het werkt nu inderdaad.

Groet, Sebas
Reputatie 4
Badge +8
Dat is goed om te horen! Ik zal het doorgeven aan Tessa :)

Groet,
Tomer

Reageer