News

LET OP - Qbox 11-1-2018 kort offline

• 11 januari 2018
  • 6 reacties
  • 237 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13
Snelle update 10:57
Het duurde een stuk korter! De test is klaar en de server is weer online.

Groetjes, Tanja

Bericht om 10:37
Hoi allemaal,

We zijn op dit moment een test aan het doen met de server van de Qbox. Hierdoor zijn alle Qboxen kort offline. Het zal ongeveer één uur duren.

Je hoeft erna niets te doen, resetten is niet nodig, de Qbox zal erna gewoon weer hervatten.

Bedankt voor je begrip!

Groetjes, Tanja

6 reacties

Badge +4
oke

waarom belde jullie mij? en waarom laten jullie maar 4 keer de telefoon overgaan?
als dwarsleasie patient ga ik de 4 keer echt niet redden
Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Ik vermoed dat dit een van onze outbound collega's is geweest in verband met het verlengingaanbod. Het is namelijk niet vanuit de klantenservice geweest.
Vervelend dat de telefoon maar zo kort overging. Dit gaat geautomatiseerd. Excuses voor het ongemak.

Indien je wenst kan ik vragen of ze je nogmaals willen bellen en dan de telefoon wat langer laten overgaan.

Groet,
Tessa
Badge +4
Laat ik nou gisteren blijkbaar net op dat moment gegeken hebben
Tipje voor in (de niewue) app. laat bij ondehoud een melding zien waarom er geen data is.

Goed dat jullie het ook hier melden in banner 🙂
Reputatie 5
Badge +13
Graag gedaan Gerco :)

Dat is zeker een goede tip! Die heb ik ook doorgegeven :)

Groetjes, Tanja
Badge +4
Graag gedaan Gerco :)

Dat is zeker een goede tip! Die heb ik ook doorgegeven :)

Groetjes, Tanja

top.
ik zie alleen nog geen data in de app
Reputatie 5
Badge +14
Hoi John,

Ik vermoed dat dit een van onze outbound collega's is geweest in verband met het verlengingaanbod. Het is namelijk niet vanuit de klantenservice geweest.
Vervelend dat de telefoon maar zo kort overging. Dit gaat geautomatiseerd. Excuses voor het ongemak.

Indien je wenst kan ik vragen of ze je nogmaals willen bellen en dan de telefoon wat langer laten overgaan.

Groet,
Tessa

Hier zou de live chat zijn nut bewijzen.

Reageer