Beantwoord

Live gegevens in de app 'rammelen'?

• 23 maart 2017
  • 10 reacties
  • 363 keer bekeken

Ik heb er al een paar dagen last van dat de live gegevens in de app het ene moment wel en het andere moment niet zichtbaar zijn. De grafieken doen het wel gewoon, dus ik heb wel info, maar zouden jullie eens kunnen kijken wat er loos is met die live electra gegevens?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 5 april 2017, 16:51

Hoi Erik,

Zoals ik je eerder vandaag aangaf, heeft de Live Data bij bepaalde leden niet naar behoren gefunctioneerd.
Wij zouden dit grondig voor je uitzoeken en jou hier uiterlijk donderdag 6 april 2017 een terugkoppeling van geven.

Met dit bericht wilde ik je graag informeren dat jouw Live Data weer werkt!

Groeten van Giulia en Natalia
Bekijk origineel

10 reacties

Hier hetzelfde probleem. Vanochtend gekeken en toen stond alles op 0. Achter in de middag werkte het weer maar nu staat alles weer op 0.
Nog vervelender is dat er geen reactie komt. Dat er in het weekend geen reactie komt kan ik nog begrijpen maar we zijn al weer een paar dagen verder en het blijft stil.
Ik kan niet controleren of mijn Live data weer inzichtelijk zijn want inloggen in de app is al een aantal dagen niet mogelijk. Ik krijg steeds de melding dat er onderhoudswerkzaamheden zijn.
Goedemorgen,

Wat vreemd dat de live weergave in de app de ene keer wel en de andere niet zichtbaar is! Het kan zo zijn dat de laadtijd per keer verschilt, misschien ook afhankelijk van je internetverbinding. Gebruik je de Android of iOS versie van de app?

Groeten,

Natalia
Reputatie 2
Badge +8
Goedemiddag Erik en Jo!

Live Data heeft bij bepaalde leden niet naar behoren gefunctioneerd.

Ik heb deze technische kwesties voor jullie laten nakijken met spoed, dus fijn dat jullie het hier hebben gemeld!

@Jo; Wij hebben in jouw profiel wat aangepast en volgens onze gegevens is jouw Live Data weer inzichtelijk.

@Erik; Morgen zullen mijn collega Natalia en ik contact opnemen over de status.

We keep you posted!

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Erik,

Zoals ik je eerder vandaag aangaf, heeft de Live Data bij bepaalde leden niet naar behoren gefunctioneerd.
Wij zouden dit grondig voor je uitzoeken en jou hier uiterlijk donderdag 6 april 2017 een terugkoppeling van geven.

Met dit bericht wilde ik je graag informeren dat jouw Live Data weer werkt!

Groeten van Giulia en Natalia
Hoi Natalia,

Dat vind ik dus ook heel erg raar. Gisteravond en vanmorgen stond de live weergave op 0 en nu op -2040. Nu is dat laatste niet zo raar omdat ik zonnepanelen heb, maar een verbruik van 0 is volkomen onmogelijk. Er wordt hier in huis namelijk altijd stroom gebruikt, al was het alleen maar door de router en mijn 3 aquaria...

Ik gebruik trouwens meestal de Android app op mijn telefoon met Android 7, maar zal het ook eens op de iPad in de gaten gaan houden. De Android app is sowieso niet heel denderend, want hij heeft nogal eens de neiging om te crashen.

Groeten,

Erik
En inmiddels staat hij weer vrolijk op 0...
Inmiddels heb ik helemaal geen live gegevens meer, alleen nog de grafieken voor de dag/week/maand/jaar. Dit begint toch wat vervelend te worden....
Bij mij werkt het inderdaad weer, bedankt!!

Reageer