Beantwoord

Live verbruik qbox in app

  • 22 juli 2017
  • 1 reactie
  • 124 keer bekeken

Kan nog steeds niet het live-verbruik volgen op mijn mobiel van de qbox. Ondanks vele toezeggingen duurt dit al weken. Ik vraag mij af of dit nog goedkomt. Helaas krijgen wij ook geen mededeling over de voortgang van dit probleem. H
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 25 juli 2017, 09:30

Hoi HeinzAssel,

Bedoel je de melding die je in je app krijgt over onderhoudswerkzaamheden? We dachten het opgelost te hebben, maar helaas was het te mooi om waar te zijn. Onze specialisten werken er heel hard aan! Alle updates over de situatie delen we in deze topic. Houd het in de gaten!

Als er wat anders aan de hand is met je verbruiksgrafieken dan alleen de onderhoudsmelding, laat het dan weten en we helpen je graag verder.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi HeinzAssel,

Bedoel je de melding die je in je app krijgt over onderhoudswerkzaamheden? We dachten het opgelost te hebben, maar helaas was het te mooi om waar te zijn. Onze specialisten werken er heel hard aan! Alle updates over de situatie delen we in deze topic. Houd het in de gaten!

Als er wat anders aan de hand is met je verbruiksgrafieken dan alleen de onderhoudsmelding, laat het dan weten en we helpen je graag verder.

Groeten,

Natalia

Reageer