Beantwoord

Meterstanden niet zichtbaar op dashboard

• 16 januari 2017
  • 2 reacties
  • 336 keer bekeken

Als ik op meterstanden klik krijg ik geen gegevens te zien. Ook geen foutmelding.
Ook als ik voor een andere periode kies krijg ik geen gegevens te zien.

Ik heb dit geprobeerd met diverse browsers op diverse computer op meerdere lokaties.
Resultaat: geen gegevens.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 9 maart 2017, 15:38

Hoi HGWBerghs, je slimme meter staat op 2 maandelijks, echter zie ik na 13-02-2017 geen doorgegeven meterstanden. Zal ik hem voor je op dagelijks zetten en kijken of we dan wel data doorkrijgen?

Hoi JosMonen, bij jou staat de slimme meter ook op 2 maandelijks en ik zie de meterstanden in ons systeem staan. Ik begrijp uit je mail dat je niets ziet in Mijn Energie, dit is door mijn collega al doorgegeven aan de technische dienst. Mocht je de meterstanden willen weten kan ik die ook via de mail aan je doorgeven.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi HGWBerghs, je slimme meter staat op 2 maandelijks, echter zie ik na 13-02-2017 geen doorgegeven meterstanden. Zal ik hem voor je op dagelijks zetten en kijken of we dan wel data doorkrijgen?

Hoi JosMonen, bij jou staat de slimme meter ook op 2 maandelijks en ik zie de meterstanden in ons systeem staan. Ik begrijp uit je mail dat je niets ziet in Mijn Energie, dit is door mijn collega al doorgegeven aan de technische dienst. Mocht je de meterstanden willen weten kan ik die ook via de mail aan je doorgeven.

Groeten van Tanja
Bij mij ook niet: Dashboard is helemaal leeg: electra 0, gas 0 opgewekt 0, geen enkele jaarrekening, niks. Ik heb "slimme" meters. Heeft nooit gewerkt. Ondertussen 2 maal gebeld. Wordt aan gewerkt, blijkbaar.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen