Mijn gas wordt gemeten met de verkeerde tijdaanduiding?

  • 11 november 2017
  • 6 reacties
  • 101 keer bekeken

Er staat dat ik vandaag al gas heb verbruikt om 22u....

6 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Staat dat in de app? Dan ligt het aan de app-server. Daar schijnen ze mee bezig te zijn. In mijn.qurrent.nl staat bij mij alles goed.

Groet, Frans
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @D.Liguster,

Welkom op onze community! Goed dat je ons hier hebt gevonden :)

Ik zie dat het verbruik inderdaad niet goed wordt geregistreerd. Daarom heb ik onze afdeling die gespecialiseerd is in de Qbox gevraagd hiernaar te kijken.

Zodra dit is opgelost, zul je hierover bericht krijgen.

Groet,
Tomer
Reputatie 3
Badge +10
Hoi tomer,

Ik heb het probleem dat vanaf begin al er geen zonnepaneel data word geregistreerd in de app, de extra solar metertje in de meter kast loopt wel op dus die werkt wel, kan je iemand er naar laten kijken duurt nu wel wat lang.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Prenger!

Ik krijg net van mijn collega door dat het allemaal zou moeten werken. Kun je laten weten of dat zo is?

Groet,

Jeroen
Reputatie 3
Badge +10
Jeroen
Klopt ik zie de opwek gegevens nu bedank de persoon daar maar voor, heb alleen nog moeite met princype live data, heb meerdere vragen gesteld in hoevere live oke live is
Maar nog geen antwoord op ontvangen, weet jij daar het antwoord op mogelijk hoe gtoot de vertraging is tussen stand van de meters in mijn meter kast tot op de precentatie in de app en of er wel of niet afgerond word,

Bedankt vast
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Prenger,

Bedankt voor je bericht.
Het antwoord op deze vraag heb je gegeven in dit topic.
Als er nog meer vragen zijn, dan horen we dit natuurlijk graag! Er zijn al veel vragen en antwoorden te vinden op de community.

Groet, Nina

Reageer