Mijn internet verbinding is stabiel. Een reset van het modem heeft ook niets uitgehaald. De meterkast QBox knippert nu vrijwel de hele tijd groen/oranje/rood. De internet QBox brandt continu groen. Toen ik vanochtend op de app keek werd er geen verbruik weergegeven sinds gisteravond ca. 11 uur. Even later was er opeens wel verbruik, maar dat zag er zo uit:
Daar klopt dus helemaal niets van. Hier een plaatje van dinsdagochtend, voordat de nieuwe slimme meter werd geplaatst:
Graag advies wat ik moet doen om dit op te lossen.
Beste antwoord door Giulia van Qurrent
Wat vervelend dat je momenteel te maken hebt met een instabiele verbinding en foutief gasverbruik.
De gas standen staan los van de internetverbinding.
Deze kwestie heb je in een ander topic aangekaart, namelijk in dit topic.
Wij doen momenteel ons uiterste best om dit uit te zoeken en dit voor je op te lossen.
Kan het zo zijn dat er spiegels, glazen deuren of betonnen muren tussen het ene kastje van de Qbox zit en het andere kastje van de Qbox?
Een repeater gebruiken bij een Qbox Mono heeft weinig zin, je kunt het wel proberen in deze setting met de Qbox Duo.
Groeten van Giulia