Beantwoord

Mijn Qbox geeft geen gegevens door

  • 16 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 168 keer bekeken

Goedenavond
Al weer enige tijd hebben wij een Qbox, deze heb ik volgend de handleiding aangesloten maar in de App staan geen daadwerkelijke verbruiksgegevens. Ook het wind tegoed staat standaard op u heeft 100% van het te verwachte jaarverbruij opgewerkt. Bijzonder mijn inziens. Waar gaat het mis?

Vriendelijke groet
Rinske Goeseije
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 18 oktober 2018, 11:36

Hoi Rinske,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Community!
Vervelend dat je Qbox niet goed werkt.

Het lijkt erop dat je Qbox nog niet online is gekomen. Het beste kun je dan een reset uitvoeren. Dat kun je zelf doen. De handleiding daarvan vind je in de bijlage van dit bericht.
Let op: voordat je de reset uitvoert helpt het om de Qbox los te koppelen van je internetmodem.

Ik hoor graag of dit heeft geholpen!

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Rinske,

Bedankt voor je bericht en welkom op de Community!
Vervelend dat je Qbox niet goed werkt.

Het lijkt erop dat je Qbox nog niet online is gekomen. Het beste kun je dan een reset uitvoeren. Dat kun je zelf doen. De handleiding daarvan vind je in de bijlage van dit bericht.
Let op: voordat je de reset uitvoert helpt het om de Qbox los te koppelen van je internetmodem.

Ik hoor graag of dit heeft geholpen!

Groet, Joost

Reageer