Sinds een paar maanden geeft de Qbox de gegevens niet goed door.Zie alleen maar bij verbruik de gegevens grafiek.En bij Opgewekt geen gegevens.
Kunt u mij helpen?
Ik zie dat mijn collega je vraag inmiddels per mail heeft beantwoord. Voor de volledigheid noteer ik hier de inhoud van de mail:
Zojuist heb ik van onze Qbox expert terugkoppeling gekregen dat de Eltako meter (brutoproductiemeter van de Qbox Solar) waarschijnlijk kapot is. Je kunt dit checken door te kijken of de productiemeter nog oploopt. Je kunt op één tijdstip checken wat de stand is op de productiemeter en enkele uren later nog eens kijken. Doe dit uiteraard wel pas als de zon goed schijnt. Als de productiemeter oploopt, functioneert hij nog en is er mogelijk iets aan de hand met de Y-kabel (andere component van de Qbox Solar). Als de productiemeter niet is opgelopen, dan is de Eltako meter kapot en is er een nieuwe nodig om je opwek los in Mijn Energie te kunnen blijven monitoren.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.