Beantwoord

Mijn Qbox werkt niet kunnen jullie helpen?

• 4 mei 2018
  • 5 reacties
  • 235 keer bekeken

Ik heb bij mijn zonnepanelen een Qbox gekocht in 2015, maar sinds 19 december 2017 krijg ik geen gegevens meer gelevers in Mijn Energie/Qbox.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 7 mei 2018, 12:42

Hoi R.Efdee,

Ik zie dat je op 3 mei telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft de situatie doorgezet naar mijn Qbox collega's. Zodra wij meer weten, hoor je het meteen van ons!

Groet,
Tessa
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +4
Werkt de qbox op zich? wel brand de led op qbox vaak groen en dan even rood? of gebeurt er iets anders?
De qbox werkt en het groene lichtje onder de qbox brand continu.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi R.Efdee,

Ik zie dat je op 3 mei telefonisch contact hebt gehad met mijn collega. Hij heeft de situatie doorgezet naar mijn Qbox collega's. Zodra wij meer weten, hoor je het meteen van ons!

Groet,
Tessa
Mijn Qbox geeft aan dat het meterstanden doorgeeft (groen /rood of groen / oranje) maar op mijn energie zie ik sinds gisteren 16/7 11:00 geen standen meer, geen elektriciteit of gas verbruik.
Heb de Qbox gereset, heb het modem gereset, niets helpt en de Qbox geeft aan dat hij werkt ... ra ra wat is het?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @M.L.B.Keulers,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Ik zie dat onze Qbox-expert Giulia je Qbox inmiddels weer aan de praat heeft gekregen.
Mochten er weer problemen optreden of mocht je nog vragen hebben dan horen we het graag.

Groeten,
Julian

Reageer