Beantwoord

Mijn Qbox werkt niet meer sinds 18-10 kun je me helpen?

• 30 oktober 2017
  • 12 reacties
  • 298 keer bekeken

Hoi,

Bij mij geeft de Qbox al geen data meer door sinds 18 oktober. Is dit hetzelfde probleem als wat de laatste dagen bij meer mensen het geval is?

Ik heb al enkel keren gemaild maar nog niks terug gehoord. Telefonisch ook enkele keren lang in de wacht gestaan maar na ruim 10 minuten was ik het weer zat en opgehangen.

Netwerkverbinding is in orde maar helaas geen dataoverdracht.......
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 31 oktober 2017, 15:07

Heb je gegevens gereset en een upgrade gegeven, binnen een half uur is de data weer inzichtelijk ;)

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi A.W.Houtriet,

Bedankt voor je bericht op de community.
Ik zie dat je een e-mail hebt gestuurd en al eerder contact hebt opgenomen omtrent de installatie.
Vervelend dat je nog niet goed op weg bent geholpen.

Ik zou graag een foto van je willen ontvangen om te zien of wij de juiste meter geselecteerd hebben voor jouw Qbox gegevens.
Ook zie ik graag hoe het is aangesloten.

Indien je in de gelegenheid bent om een foto in dit topic naar ons toe te sturen, kan ik je snel helpen met de data inzichtelijk te krijgen.

Alvast bedankt voor je moeite!

Groeten van Giulia
Hoi,

Bedankt voor je reactie. Een foto maken heeft niet zoveel zin denk ik. De juiste meter is al geselecteerd en de Qbox werkt gelukkig al jaren naar behoren. Dat is het probleem niet. Het probleem zit hem denk ik in de verbinding. Zien jullie de Qbox wel vanaf jullie systeem?

groeten,
Anton
Reputatie 2
Badge +8
Heb je gegevens gereset en een upgrade gegeven, binnen een half uur is de data weer inzichtelijk ;)

Groeten van Giulia
De Qbox geeft de data weer door! Bedankt!

groeten,
Anton
Reputatie 2
Badge +8
Graag gedaan Anton!

Veel monitorsplezier.

Groetjes van Giulia
mijn Qbox geeft sinds 2 augustus geen gegevens meer door. groene led brandt wel
kunnen jullie kijken wat er scheelt?
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @AWJansen,

Ik heb je Qbox opnieuw geactiveerd. Als het goed is kun je vanaf nu je verbruik weer inzien!
Laat je weten of het gelukt is?

Groet, Joost
beste Joost
dank! het werkt weer 👍
Hoi, bij mij doet de Qbox het ook niet meer. Hij geeft voor zowel gas als stroom 0 aan sinds 26 september; 8 uur 's ochtends.

Groet,
Merel
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MerelSegers.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat er inmiddels weer data wordt doorgegeven door je Qbox.

Groeten,
Julian
al meer dan een maand krijg ik een melding dat als ik inlog de server niet beschikbaar is. Kunnen jullie svp nagaan wat er mis is?
gr. Alex
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @AWJansen

We ondersteunen sinds 1 januari de Qbox niet meer. De data die bij de Qbox hoorde is dus niet meer inzichtbaar. Informatie over het stoppen van de Qbox is hier te vinden.

Groet, Simon

Reageer