Beantwoord

Mijn Qbox werkt sinds slimme meter niet meer?

  • 1 februari 2017
  • 1 reactie
  • 185 keer bekeken

Mijn Q box werkt niet goed sinds dat ik een slimme meter heb
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 9 maart 2017, 14:33

Hoi J.E.M.Averdijk, excuus voor de verlate reactie. Je topic is er tussendoor geglipt!

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice je Qbox inmiddels opnieuw heeft gekoppeld.

Als je een meterwissel hebt gehad moet de klantenservice het type van de meter aanpassen in ons systeem. Het makkelijkste is om een foto te sturen via de mail en dan er achteraan te bellen.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi J.E.M.Averdijk, excuus voor de verlate reactie. Je topic is er tussendoor geglipt!

Ik zie dat mijn collega van de klantenservice je Qbox inmiddels opnieuw heeft gekoppeld.

Als je een meterwissel hebt gehad moet de klantenservice het type van de meter aanpassen in ons systeem. Het makkelijkste is om een foto te sturen via de mail en dan er achteraan te bellen.

Groeten van Tanja

Reageer