Beantwoord

Mijn Windtegoed blijft stilstaan in Mijn Energie, wat is er aan de hand?

Verwachte jaarverbruik opgewekt.

Hoe krijg ik informatie die up to date is.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 november 2018, 11:21

Hoi @GurbeHelbig,

Als het goed is staan er nu weer 5 Windtegoeden in je online omgeving.
Kun je dit bevestigen?

Groet, Joost

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @GurbeHelbig,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Vervelend om te horen dat de weergave van de opwek van het Windtegoed onjuist is in Mijn Energie.
Zou je een screenshot van wat je te zien krijgt in de energiegrafieken kunnen sturen? Je kan deze hier als reactie op de community plaatsen maar je kan deze ook mailen naar 'vraag@qurrent.nl'.

Groeten,
Julian

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Gurbe,

Dank voor het sturen van de screenshot.

Ik zoek dit graag voor je uit. Wat is hier niet up to date?

Groet,
Tomer
de teller bleef stil staat. Inmiddels loopt hij weer wat op. De datum blijft op 23 januari staan. Ook zijn de 2 bijgekochte windtegoeden nu te zien. Had ik voor dat ik bijkocht 6 tegoeden?
Badge +4
Ik heb het zelfde euvel krijg geen windtegoed kwh meer bij laatste 4 weken van 217 naar 220 gegaan dit lijkt mij erg weinig ook omdat het hier al weken waait in het noorden
Reputatie 5
Badge +14
Noord - Zuid ja het kan vriezen of dooien. Als het bij de een waait kan het bij de ander stormen.
Verder hebben we te maker met hoogte, op 100 mtr kan het windkracht 7 zijn terwijl op de grond geen zuchtje wind te voelen is.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @GurbeHelbig,

Bedankt voor je bericht.
Voordat je recentelijk 2 Windtegoeden had bijgekocht, was je in het bezit van 3 gratis Windtegoeden ter waarde van € 165,- die je bij je contract van ons hebt gekregen.
Met deze 2 nieuwe Windtegoeden kom je nu op een totaal van 5 Windtegoeden uit.

@John.v, ook bedankt voor je bericht. Houdt dit probleem momenteel nog steeds aan? Zo ja, zou je ons dan twee screenshots kunnen sturen waaruit dit blijkt zodat wij dit kunnen laten zien aan onze technische afdeling?

Groeten,
Julian
In de app staat nog steeds dat ik 8 windtegoeden heb en dat ik nu 1079 kWh heb opgewekt. welke informatie is nu juist?

groeten Gurbe Helbig

twee dezelfde screenshots, maar ik wist niet hoe ik de extra afbeelding weer moest verwijderen.

Gurbe Helbig
Reputatie 3
Badge +9
Hey @GurbeHelbig.

Bedankt voor het doorgeven van de screenshots. Ik heb deze zojuist doorgezet naar onze IT-afdeling en gevraagd of zij duidelijkheid over de situatie kunnen geven.
Zodra ik meer weet zal ik dat hier met je delen.

Groeten,
Julian

Update van moderator Julian 1-10-2018 :

Helaas heb ik nog geen update van de Windtegoeden, ik hoop je snel goed nieuws te kunnen brengen.

Update van moderator Fokke 23-10-2018 :

De taak stond open bij de verkeerder afdeling, excuses daarvoor. Ik heb het inmiddels doorgezet naar de juiste afdeling om ervoor te zorgen dat je er nog maar 5 ziet in plaats van 8.

Update van moderator Fokke 30-10-2018 :

We wachten nog op feedback. Ik kom bij je terug zodra ik iets hoor!
Reputatie 1
Badge +4
Hoi @GurbeHelbig,

Als het goed is staan er nu weer 5 Windtegoeden in je online omgeving.
Kun je dit bevestigen?

Groet, Joost
Het aantal windtegoeden klopt nu. Is de opgewekte energie ook correct? En waarom staat er als datum 1 januari 2017 bij?
De app geeft 1128 KwH aan en dit zou 28% van mijn verbruik zijn. Ik verbruik naar ongeveer 2.500 kwh per jaar.
ik blijf heel benieuwd naar mijn afrekening begin volgend jaar.

groeten Gurbe Helbig
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Gurbe,
Als het goed is klopt de opwek ook ja! In je app krijg je de opwek te zien vanaf de startdatum van je contract, dus daar is het percentage ook op berekend.
Op de webpagina zie je de opwek en het berekende percentage vanaf je laatste jaarnota.

De gegevens voor je jaarafrekening halen we niet van Mijn Energie. Als er dus fouten in Mijn Energie zitten heeft dat geen invloed op je jaarafrekening!

Groet, Joost
Dank je, langzaam maar zeker wordt alles duidelijk.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen