Beantwoord

Onjuiste of geen gegevens.......

  • 7 februari 2017
  • 5 reacties
  • 296 keer bekeken

op 8 januari ben ik overgegaan op qurrent. Stroom en gas Sinds die tijd probeer ik te achterhalen wat mijn verbruik is en ben ik langzamerhand in het stadium gekomen van moedeloosheid. Ook op eerdere reactie is niet gereageerd.
1. Verbruiksoverzicht geeft uitsluitend stand van windtegoed weer, overigens met een maal een negatiuef tegoed.
2. Sinds de aanschaf en aansluiting van de Qbox is de tekst bij meterstanden (enige waar ik nog wat houvast aan had) LET OP: De standen konden niet worden opogehaald worden; probeer de pagina te verversen.
3. Bij Berichten: in rood wordt aangegeven dat er 2 berichten zijn. Op de pagina Berichten: ! Er zijn geen berichten gevonden.
4. Dashbord pagina: verbruik sinds laatste jaarnota Stroom van 8 januari 2017 t/m 7 februari 2017: 4223 kWh
Gas van 8 januiari 2017 t/m 7 februari 2017 1233 m3
Help.......dat gaat in de papieren lopen

Al met al geen zaken om reclame te maken voor Qurrent, Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik hoop dat er nu snel actie wordt ondernomen.........
Wat gaat Qurrent concreet ondernemen om van mij een tevreden klant te maken ?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 22 februari 2017, 11:50

op 8 januari ben ik overgegaan op qurrent. Stroom en gas Sinds die tijd probeer ik te achterhalen wat mijn verbruik is en ben ik langzamerhand in het stadium gekomen van moedeloosheid. Ook op eerdere reactie is niet gereageerd.
1. Verbruiksoverzicht geeft uitsluitend stand van windtegoed weer, overigens met een maal een negatiuef tegoed.
2. Sinds de aanschaf en aansluiting van de Qbox is de tekst bij meterstanden (enige waar ik nog wat houvast aan had) LET OP: De standen konden niet worden opogehaald worden; probeer de pagina te verversen.
3. Bij Berichten: in rood wordt aangegeven dat er 2 berichten zijn. Op de pagina Berichten: ! Er zijn geen berichten gevonden.
4. Dashbord pagina: verbruik sinds laatste jaarnota Stroom van 8 januari 2017 t/m 7 februari 2017: 4223 kWh
Gas van 8 januiari 2017 t/m 7 februari 2017 1233 m3
Help.......dat gaat in de papieren lopen

Al met al geen zaken om reclame te maken voor Qurrent, Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik hoop dat er nu snel actie wordt ondernomen.........
Wat gaat Qurrent concreet ondernemen om van mij een tevreden klant te maken ?


Hoi Martinus,

Vanaf 6 februari hebben we te kampen met een storing die heel wat issues heeft veroorzaakt met verbruiksinzicht en gegevens in MijnEnergie. Het is erg ongelukkige timing dat je nét tijdens deze storing bij ons klant bent geworden!
Onze ICT'ers werken heel hard aan een oplossing en boeken elke dag vooruitgang. Houd deze topic in de gaten, je zal daar de meest recente updates vinden.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

5 reacties

op 8 januari ben ik overgegaan op qurrent. Stroom en gas Sinds die tijd probeer ik te achterhalen wat mijn verbruik is en ben ik langzamerhand in het stadium gekomen van moedeloosheid. Ook op eerdere reactie is niet gereageerd.
1. Verbruiksoverzicht geeft uitsluitend stand van windtegoed weer, overigens met een maal een negatiuef tegoed.
2. Sinds de aanschaf en aansluiting van de Qbox is de tekst bij meterstanden (enige waar ik nog wat houvast aan had) LET OP: De standen konden niet worden opogehaald worden; probeer de pagina te verversen.
3. Bij Berichten: in rood wordt aangegeven dat er 2 berichten zijn. Op de pagina Berichten: ! Er zijn geen berichten gevonden.
4. Dashbord pagina: verbruik sinds laatste jaarnota Stroom van 8 januari 2017 t/m 7 februari 2017: 4223 kWh
Gas van 8 januiari 2017 t/m 7 februari 2017 1233 m3
Help.......dat gaat in de papieren lopen

Al met al geen zaken om reclame te maken voor Qurrent, Dit heb ik nog niet eerder meegemaakt. Ik hoop dat er nu snel actie wordt ondernomen.........
Wat gaat Qurrent concreet ondernemen om van mij een tevreden klant te maken ?


Hoi Martinus,

Vanaf 6 februari hebben we te kampen met een storing die heel wat issues heeft veroorzaakt met verbruiksinzicht en gegevens in MijnEnergie. Het is erg ongelukkige timing dat je nét tijdens deze storing bij ons klant bent geworden!
Onze ICT'ers werken heel hard aan een oplossing en boeken elke dag vooruitgang. Houd deze topic in de gaten, je zal daar de meest recente updates vinden.

Groeten,

Natalia
Hallo,

Hier lopen de gegevens 57 minuten achter. Is dus wel iets beter geworden. Profiel geeft nog steeds error.

Hans.
Dingen die je zou kunnen proberen (voor zover je dat al niet hebt gedaan):
* Inloggen via een andere browser;
* Het verbruik opvragen via de app;
* De Qbox resetten.


Ja, alle opties diverse malen doorlopen en herhaald, helaas......
meterstanden zijn wel zichtbaar maar worden ook niet in staafdiagram bij energieverbruik weergegeven. ik zie alleen staafdiagram van windtegoed..........
Helaas weer geen gegevens na 7:45. Heb gisteren wel ontvangen. Hoop op snelle opheffing storing.

Hans.
Dingen die je zou kunnen proberen (voor zover je dat al niet hebt gedaan):
* Inloggen via een andere browser;
* Het verbruik opvragen via de app;
* De Qbox resetten.

Reageer