Beantwoord

[OPGELOST] Geen inzicht in Qbox verbruiksdata sinds 26-10

Toon eerste bericht

82 reacties

Reputatie 4
Badge +12
@Mattie72 ,

Dit was even een onderonsje tussen mij en @Prenger, die al dacht dat uitleggen aan de consument lastig zou zijn. De opmerking van Tanja was vast ironisch bedoeld ;-)

Groet, Frans
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Mattie, goed dat je de incasso hebt teruggeboekt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling dat je daar een incasso voor krijgt. Ik heb dit ook direct aangegeven aan de administratie.

We hebben je gisteren ook geprobeerd te bellen, maar kregen je helaas niet te pakken.

Ik begrijp dat de uitleg om de P1 poort te testen niet voor de gemiddelde consument haalbaar is. Maar ik weet zelf eigenlijk niet hoe we je het beste verder kunnen helpen. Aangezien de Qbox die we je stuurde getest is en alles verder goed staat en wij niet kunnen zien of een P1 poort werkt. Wat denk jij?

Groetjes, Tanja
Stedin zegt dat de P1 werkt.
Ik kan dit niet controleren. Jullie blijkbaar ook niet.
Dus dan houdt het op.
Zowaar het werkt nu.
Nadat ook onze gasmeter is vervangen heb ik nogmaals de qbox gereset.
Krijg nu data door.
Aan de electriciteitsmeter is niets gewijzigd.
Reputatie 5
Badge +13
Oh wat fijn om te horen Mattie! Interessant dat het daarmee te maken had. Bedankt voor het doorgeven 🙂

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen