News

[Opgelost] Qbox momenteel offline 24-4-2018

• 24 april 2018
  • 14 reacties
  • 245 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13
[UPDATE 25-4-2018 08:49]
De Qbox storing is weer volledig verholpen. Je Qbox komt weer automatisch online. Hiervoor hoef je geen reset uit te voeren. Mocht je toch nog problemen ondervinden horen we het graag.
Groeten van Tanja

[UPDATE 24-4-2018 16:24]

[LET OP] Qbox momenteel offline 24-4-2018

Hallo allemaal, we ontvangen zojuist het bericht dat een groot deel van de Qboxen offline zijn.

De verwachting is dat het morgen weer is opgelost. Ik houd jullie via dit topic allemaal op de hoogte!

Groeten van Tanja

14 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi John, bedoel je Mijn Energie en het laden van de verbruik- en opwekgegevens?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi @AdrideRuijter en @JohnKemmer ik heb verschillende mensen gevraagd of ze ook konden kijken of de data langzamer laad. Ik krijg wisselende reacties terug. En heb IT dan ook gevraagd of ze kunnen controleren en kijken waar het door kan komen.

Merken jullie sinds 26-4 (de laatste systeemupdate) misschien een verbetering?

Groetjes, Tanja
Reputatie 5
Badge +14
Nu de website nog, deze is voor de derde dag moeilijk bereikbaar althans voor het ophalen van gegevens.
Reputatie 5
Badge +14
Hoi John, bedoel je Mijn Energie en het laden van de verbruik- en opwekgegevens?
Ja
Reputatie 5
Badge +14
Ene keer wel andere keer niet Maar soms ook als de website laad is het onedrdeel Categorieën gewoon zichtbaar maar het Recent actief of Onbeantwoord is één van beiden helemaal leeg, dit wisselt elkaar af maar niet altijd.
Mijn Qbox doet helemaal niets. Rood knipperend lampje na reset.
Hij doet weer. Fijn!
Bij mij is het gewoon 'n hopeloos geval!
Heel af en toe werk hij, maar de laatste maand meer niet als wel!
Of hij komt met idiote pieken!
Kan hier eens iets aan gedaan worden?
Hopeloos!!
Badge +1
Heb ook dezelfde problemen met Mijn Energie en het laden van de details van verbruiksgegevens.
Duurt een eeuwigheid
Badge +1
Zelfde ervaringen met lege recent actief.

Details opvragen van energieverbruik duurt ca 2 à 3 minuten.

Waarom eerste jaarverbruik en daarna pas mogelijkheid voor dagverbruik?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Lian,

Ik zie inmiddels weer werkende grafieken, dus alles zou moeten werken. 🙂 Kan ik je nog ergens mee helpen?

Groet,

Jeroen
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Paul,

Welkom op de community. Goed dat je ons hier hebt gevonden!

Ik heb mijn Qbox collega's gevraagd te kijken naar je Qbox. Ik hou je op de hoogte.

Groet,
Tessa
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Paul,

Is het allemaal gelukt met het installeren van het zwarte adapter kabeltje? Werkt de Qbox weer naar behoren?

Groet,
Tessa
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @PaulBarten,

Dank je wel voor het telefoongesprek van zojuist.
We zien de foto's van de Qbox en slimme meter graag tegemoet.

Groet,
Julian

Reageer