We hebben bericht ontvangen dat er zojuist een storing is bij alle Qboxen.
Het gaat er hierbij om dat er geen data meer in de App en Mijn Energie komt sinds de middag van 22-6-2017.
Wij hebben het probleem echter nog niet goed kunnen vaststellen en willen het zo snel mogelijk oplossen. Hiervoor hebben we jullie hulp hierbij hard nodig!
Kunnen jullie in dit topic laten weten of je naast missende data nog andere dingen opvalt:
1 Lampjes van de Qbox die een andere kleur branden?
2 Zie je toch data? Of deels?
3 Zie je een error of andere storingsmeldingen in beeld?
Zodra er bij ons meer bekend is laten we het vandaag direct weten in dit topic.
Groetjes, Tanja
Beste antwoord door Tanja van Qurrent
Ik ontvang zojuist bericht van onze Qbox- experts dat de storing verholpen is.
Alle Qbox'en die online zijn zouden zich weer goed moeten melden. Dit betekent dat je in Mijn Energie en de app al je data weer kan zien!
Mochten jullie nog problemen ervaren horen we het graag.
Groeten van Tanja