Beantwoord

[OPGELOST] QBOX STORING - Ervaren jullie problemen met Qbox sinds 6-2-2017?

  • 7 februari 2017
  • 334 reacties
  • 21949 keer bekeken


Toon eerste bericht

334 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Niels,

Zou je (hopelijk woensdag) ook even naar mijn live registratie willen kijken?
Volgens mij geeft deze nog steeds 1x per kwartier de actualiteit weer en daarna blijft deze hangen. Verder loopt alles weer goed.

Bedankt alvast. Hoop via de community terug te horen.


Beste AndreStoop,

Is het nog steeds het geval dat de Live-data achterloopt en is dit consistent of gebeurt dit af en aan. Oftewel dat het de ene keer binnen enkele minuten is en dan weer na 10 of 15 minuten en dan weer iets anders. Wij zien namelijk dat de Qbox zich goed meldt en de data registreert.

Groeten,

Niels
Reputatie 2
Badge +4
Bij mij werkt het ook niet goed. Als ik mijn live verbruik of dagverbruik wil zien, zegt de app dat ik geen Q-box heb. in mijn profiel op de website staat achter Q-box: nee. Ik kan wel het verbruik van gister zien per uur en ik zie het totale verbruik van vandaag als balkje in het weekoverzicht. Lampje brandt normaal. Ik heb een slimme meter en een Q box mono.

Beste MariekeH,

Graag vertel ik je dat de Qbox data weer goed in te zien is in de grafieken. Tevens dat er nu geen meldingen meer komen dat je geen Qbox hebt.
Veel plezier weer met de Qbox!

Groeten,

Niels
Beste Niels,

Zou je (hopelijk woensdag) ook even naar mijn live registratie willen kijken?
Volgens mij geeft deze nog steeds 1x per kwartier de actualiteit weer en daarna blijft deze hangen. Verder loopt alles weer goed.

Bedankt alvast. Hoop via de community terug te horen.


Beste AndreStoop,

Is het nog steeds het geval dat de Live-data achterloopt en is dit consistent of gebeurt dit af en aan. Oftewel dat het de ene keer binnen enkele minuten is en dan weer na 10 of 15 minuten en dan weer iets anders. Wij zien namelijk dat de Qbox zich goed meldt en de data registreert.

Groeten,

Niels


Beste Niels,

Het klopt inderdaad dat de data verder goed binnenkomt.
Live blijft constant 10-15 mnuten achterlopen en maakt vervolgens een sprongetje naar de actualiteit. Vergolgens blijft deze weer 10-15 minuten hangen.
Dag-week-maand-jaar, geeft hij prima door. Live alleen niet dus. Heb een slimme meter, qbox om alleen opwek te volgen. Lampje in de meterkast is groen.

Hoop dat het opgelost kan worden.
Sinds 6 februari zie ik helemaal geen data. Ben ik de enige of zijn er andere mensen met hetzelfde problem? ik zie in sommige reacties dat mensen well data hebben.
Beste Niels,

Zou je (hopelijk woensdag) ook even naar mijn live registratie willen kijken?
Volgens mij geeft deze nog steeds 1x per kwartier de actualiteit weer en daarna blijft deze hangen. Verder loopt alles weer goed.

Bedankt alvast. Hoop via de community terug te horen.


Beste AndreStoop,

Is het nog steeds het geval dat de Live-data achterloopt en is dit consistent of gebeurt dit af en aan. Oftewel dat het de ene keer binnen enkele minuten is en dan weer na 10 of 15 minuten en dan weer iets anders. Wij zien namelijk dat de Qbox zich goed meldt en de data registreert.

Groeten,

Niels


Beste Niels,
Zou je ook naar mijn Qbox kunnen kijken? Ik heb sinds 6 februari helemaal geen data.
Alvast bedankt.
Bij ons zijn de problemen grotendeels opgelost. Alleen "live" werkt niet goed; blijft langere tijd (10-15 minuten schat ik) op 1 waarde staan om vervolgens te verspringen. Het merkwaardige is dat " mijn energie" wel sneller lijkt te reageren.
Ik verbaas me over de reactie 'bijna opgelost'. Bijna is namelijk 'niet' ! Ook bij mij in Hardenberg is 4 weken na de eerste melding volstrekt niets opgelost! Voortdurend wordt ik aangemaand een Q-box aan te schaffen. Ik heb nog steeds geen inzicht in mijn dag verbruik (belangrijk bij zonnepanelen). Naar mijn mening een heel slechte beurt voor Qurrent! Ik hoop dat men de moeite neemt dit item nu echt op te lossen! Groet, Willem
Radiostilte, qurrent?
Ruim een maand na het begin van de storing doet live het bij mij nog steeds niet.
Wat mij betreft geen goede reclame om niks meer te laten horen.....
Ook wij verbazen ons over de reactie 'bijna opgelost'. Bij ons hebben we nog steeds geen Live weergave. Wij zij in het bezit van een Q-box. Soms is er even weergave en kijken we een paar uur later weer dan is het al weer gestopt. Ik hoop dat u de moeite neemt dit nu echt te gaan oplossen! Uiteindelijk hebben we in 2015 €165,- betaald voor de Q-box we willen dan ook graag het volledige gebruik terug.

Groet, Schipper.

Reageer