Beantwoord

overgang QBOX ---> BOKS bij afronding fusie met Greenchoice

• 15 januari 2019
  • 5 reacties
  • 310 keer bekeken

Badge +3
Ik heb net van de Helpdesk bij Greenchoice vernomen dat de BOKS-monitoring tool voor huidige Qurrent klanten beschikbaar komt als de fusie is afgerond.
Er kon nog niet gezegd worden wanneer BOKS dan beschikbaar is voor huidige klanten van Qurrent.

Wellicht weet iemand dit wel.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 17 januari 2019, 13:08

Hoi @A.Markesteijn,

Dankjewel voor je vraag.
Dit soort zaken zijn op dit moment nog onduidelijk. We zijn momenteel druk bezig met het vormgeven van de migratie, maar er zijn nog veel dingen niet duidelijk.
Zodra er meer bekend is zullen we onze klanten informeren!

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @A.Markesteijn,

Dankjewel voor je vraag.
Dit soort zaken zijn op dit moment nog onduidelijk. We zijn momenteel druk bezig met het vormgeven van de migratie, maar er zijn nog veel dingen niet duidelijk.
Zodra er meer bekend is zullen we onze klanten informeren!

Groet, Joost
Badge +3
Ik zit met smart te wachten op de BOKS monitor, is er al meer bekend over de migratie naar Greenchoice?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @A.Markesteijn,

De eerste Qurrent klanten zijn al gemigreerd naar Greenchoice.
Wanneer jij gemigreerd gaat worden hangt af van het soort contract dat je hebt. We brengen je hier sowieso per mail van op de hoogte als het zo ver is.

Groeten,
Julian
Badge +3
Mijn Contract loopt nog tot 12 2 2021.
Gas stroom winddelen en zonnepanelen.
Wat zijn de migratie criteria?

Mvrgr
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @A.Markesteijn,

De migratie zal waarschijnlijk net na de jaarnota zijn. Dan wordt het jaar niet in een keer afgekapt. Wij zullen je dus overzetten.

De windtegoeden worden meegenomen naar Greenchoice. Voor ieder windtegoed wat je hebt krijgt je twee windvangers. Windvangers hebben dezelfde insteek als een windtegoed, maar bij windvangers wordt 125 kWh gegarandeerd. Daarom krijg je er ook twee, de 250 kWh kan zo dus gegarandeerd blijven. De tarieven voor stroom en gas blijven volgens dezelfde voorwaarden als in het contract met ons.

Hoe de teruglevering en de saldering precies werken bij Greenchoice is hier. In het kort, de saldering werkt hetzelfde en je krijgt €0.11terugleververgoeding over de eerste 10.000 kWh netto teruglevering.

Groet, Simon

Reageer