Beantwoord

Pop-up 'geen Qbox' in app? (terwijl ik er wel een heb)

• 22 juni 2017
  • 47 reacties
  • 7265 keer bekeken

Hoewel ik een Qbox heb krijg ik altijd een pop-up om een Qbox te bestellen als ik in de app gegevens van de huidige dag opvraag. Ik heb push berichten uit staan. Hoe kan ik deze irritante pop-up afzetten?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 4 juli 2017, 11:24

Dag allen,

Net als enige maanden geleden merkten we in de afgelopen weken dat sommige Qboxen plotseling losgekoppeld waren van de accounts van hun eigenaren. We weten op dit moment nog niet wat de oorzaak is geweest, maar we zijn bezig met een onderzoek.

Gelukkig kunnen we in de tussentijd wel de Qboxen terugvinden en handmatig aan de accounts koppelen.
@AHouthooft, @ac47087 en @MisterMulder: ik heb dat voor jullie zojuist in orde gemaakt. Kunnen jullie checken of jullie weer inzicht hebben in jullie vebruik?

In de periode dat de Qbox losgekoppeld is geweest, blijft de Qbox data registreren, dus je zal geen gegevens moeten missen.

Mochten er nog anderen zijn die plotseling een melding zien in MijnEnergie/app dat ze geen Qbox hebben, terwijl je wél al de Qbox hebt: meld je even door hieronder een berichtje te sturen!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

47 reacties

Hoi Arjen,

Ik zag dat je Qbox geactiveerd was, maar niet gekoppeld aan jouw account. Hierdoor kreeg je de foutmelding te zien. Ik heb het zojuist in orde gemaakt. Kun je kijken of je nu Live verbruik en verbruiksgrafieken op dagniveau kunt zien?

Groeten,

Natalia
Beste Natalia,

Dat was dus het probleem. Opgelost, helemaal top

Mvg
Reputatie 1
Badge
Sinds een week heb ik ook die melding steeds in de app bij de huidige periode. De Qbox heb ik gewoon en ik kan verder alles zien.
Wellicht hetzelfde probleem als bij Arjen?
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Stefan,

In jouw account is er exact hetzelfde voorgevallen als in het account van Arjen.

Ik heb jouw Qbox opnieuw gekoppeld aan jouw account.

Groeten van Giulia
Reputatie 1
Badge
Bedankt, het werkt nu weer goed.
Reputatie 2
Badge +8
Dat is fijn Stefan!

Groeten van Giulia
Goedemorgen, Ik probeer via de IOS App mijn gegevens in te zien maar dat werkt niet. Hij geeft een pop up scherm met de meldtekst "Geen Qbox"" voor inzicht in je.............. op je slimme meter.
De windows versie werkt wel.
Goedemiddag,

In het dashboard wordt aangegeven dat ik geen Qbox in gebruik heb, ook kan ik in de app het actuele verbruik niet meer zien, voorheen werkte dit wel.

Kan dit weer aangepast worden.

Bvd.
Richard
Ik heb nu sinds een paar dagen dat ik in de app op de huidige dag de melding krijg: "Geen Qbox. Voor live inzicht...". Voorgaande dagen kan ik allemaal inzien. Het heeft voorheen altijd prima gewerkt. Nu heb ik na het lezen van de bovenstaande berichten ook even in mijn profiel gekeken en daar staat onder categorie Energiemonitoring bij Qbox Nee. Kunnen jullie dit aanpassen aub?
Alvast bedankt!

Gr Peter
Dag allen,

Net als enige maanden geleden merkten we in de afgelopen weken dat sommige Qboxen plotseling losgekoppeld waren van de accounts van hun eigenaren. We weten op dit moment nog niet wat de oorzaak is geweest, maar we zijn bezig met een onderzoek.

Gelukkig kunnen we in de tussentijd wel de Qboxen terugvinden en handmatig aan de accounts koppelen.
@AHouthooft, @ac47087 en @MisterMulder: ik heb dat voor jullie zojuist in orde gemaakt. Kunnen jullie checken of jullie weer inzicht hebben in jullie vebruik?

In de periode dat de Qbox losgekoppeld is geweest, blijft de Qbox data registreren, dus je zal geen gegevens moeten missen.

Mochten er nog anderen zijn die plotseling een melding zien in MijnEnergie/app dat ze geen Qbox hebben, terwijl je wél al de Qbox hebt: meld je even door hieronder een berichtje te sturen!

Groeten,

Natalia
Ik krijg dezelfde melding dat ik Geen Qbox heb, terwijl de Qbox eerst wel werkte en ook gewoon een groen lampje geeft. Het lijkt erop dat de grafieken ook worden gevuld. Is er iets misgegaan in jullie systemen waardoor de koppeling bij mij ook is verdwenen?
Hoi Frans,

Ook bij jou heb ik dit zojuist in orde gemaakt. Je verbruik zou nu weer zichtbaar moeten zijn!

Groeten,

Natalia
Hoi Frans,

Ook bij jou heb ik dit zojuist in orde gemaakt. Je verbruik zou nu weer zichtbaar moeten zijn!

Groeten,

Natalia
Correct, dank voor de snelle (re)actie!
Graag gedaan, Frans!

Groeten,

Natalia
@Natalia: ja het werkt weer zoals het hoort, dank je! 😃
Reputatie 2
Badge +8
Hoi MisterMulder,

Daar zijn Natalia en ik erg blij mee.

Veel plezier met jouw Qbox!

Groeten van Giulia en Natalia
Goedemorgen, Ik probeer via de IOS App mijn gegevens in te zien maar dat werkt niet. Hij geeft een pop up scherm met de meldtekst "Geen Qbox"" voor inzicht in je.............. op je slimme meter.
De windows versie werkt wel.

Hallo Natalia het werkt idd weer
Sorry dat ik niet eerder heb gereargeerd.
Reputatie 3
Badge +8
Wat fijn om dit te lezen, AHouthooft!
Dit geef ik door aan Natalia.

Groetjes, Nina
Dag allen,

Groeten,

Natalia

Zelfde probleem hier Natalia; sinds een paar weken het probleem, graag corrigeren 🙂
Reputatie 2
Badge +8
Bedankt voor je melding VK100!

Ik maak het meteen voor je in orde, binnen een uur zijn jouw verbruiksgegevens weer inzichtelijk.
Kun je het me laten weten als alles weer naar behoren door komt in de app en jouw "Mijn Energie"? ;)

Groeten van Giulia
Bedankt voor je melding VK100!

Ik maak het meteen voor je in orde, binnen een uur zijn jouw verbruiksgegevens weer inzichtelijk.
Kun je het me laten weten als alles weer naar behoren door komt in de app en jouw "Mijn Energie"? ;)

Groeten van Giulia

Werkt!, dankje 🙂
Reputatie 2
Badge +8
@VK100

Super! Graag gedaan.

Groeten van Giulia
Ik krijg ook de melding dat ik geen qbox heb, terwijl dit wel het geval is
Reputatie 2
Badge +8
Opgelost richie80 ;)

Heb Qbox weer aan jouw account gekoppeld.

Groeten van Giulia
Dank je! Doet het weer!

Reageer