Beantwoord

Pop-up 'geen Qbox' in app? (terwijl ik er wel een heb)

• 22 juni 2017
  • 47 reacties
  • 7255 keer bekeken

Toon eerste bericht

47 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Graag gedaan richie80 :)

Groeten van Giulia
Ik heb de pop-up ook, erg irritant. Hij geeft wel gewoon live het verbruik aan, maar iedere keer als ik van scherm wissel krijg ik die pop-up...
Ik heb hetzelfde probleem.
Corné
Reputatie 2
Badge +8
@Lecturer in Recent Runes en @C.A.J.vanderWorp,

Ik heb het voor jullie in orde gemaakt, koppeling is voltooid ;)

Groeten van Giulia
Hij doet het weer, dankjewel!
Reputatie 2
Badge +8
Super @Lecturer in Recent Runes !

Bedankt voor je terugkoppeling.

Groeten van Giulia
Hoewel ik een Qbox heb krijg ik altijd een pop-up om een Qbox te bestellen als ik in de app gegevens van de huidige dag opvraag. Ik heb push berichten uit staan. Hoe kan ik deze irritante pop-up afzetten?

Ook ik krijg deze melding. WJPieterson, wjp1@home.nl
Reputatie 2
Badge +8
Is geregeld WJPieterson ;)

Alles zal binnen een uur weer inzichtelijk zijn.

Groeten van Giulia
Hier ook steeds de melding!

Dag allen,

Net als enige maanden geleden merkten we in de afgelopen weken dat sommige Qboxen plotseling losgekoppeld waren van de accounts van hun eigenaren. We weten op dit moment nog niet wat de oorzaak is geweest, maar we zijn bezig met een onderzoek.

Gelukkig kunnen we in de tussentijd wel de Qboxen terugvinden en handmatig aan de accounts koppelen.
@AHouthooft, @ac47087 en @MisterMulder: ik heb dat voor jullie zojuist in orde gemaakt. Kunnen jullie checken of jullie weer inzicht hebben in jullie vebruik?

In de periode dat de Qbox losgekoppeld is geweest, blijft de Qbox data registreren, dus je zal geen gegevens moeten missen.

Mochten er nog anderen zijn die plotseling een melding zien in MijnEnergie/app dat ze geen Qbox hebben, terwijl je wél al de Qbox hebt: meld je even door hieronder een berichtje te sturen!

Groeten,

Natalia
Hallo,
Wel een werkende Qbox maar geen Vinkje meer
Reputatie 1
Badge
Hoewel ik een Qbox heb krijg ik altijd een pop-up om een Qbox te bestellen als ik in de app gegevens van de huidige dag opvraag. Ik heb push berichten uit staan. Hoe kan ik deze irritante pop-up afzetten?

Heb het zelfde probleem, klanten service heeft volgens hun de Qbox weer gekoppeld, maar krijg nu het verbruik van iemand anders te zien...Mijn zonnepanelen hebben vandaag toch zeker een paar euro terug verdiend, maar zie dit niet op de grafiek, deze is zeker niet van mijn verbruik....slordig Qurrent.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi M.Muetstege,

Er kunnen veel verschillende redenen zijn dat de Qbox onrealistisch of onjuist verbruik weergeeft, echter is het niet mogelijk dat je het verbruik van een ander te zien krijgt.

Wij zoeken dit daarom graag voor je uit en zullen je gegevens aanpassen.

Groeten van Giulia
Ik heb hetzelfde probleem, kan er worden gekeken of mijn Qbox is gekoppeld??
Hoi Jasper,

Zojuist heb ik je Qbox gekoppeld!
Je Qbox data zal binnen een half uur weer te zien zijn.

Groetjes, Vita
Beste Qurrent medewerkers,

Bij mij inderdaad ook een melding dat ik geen Qbox heb, maar deze wel heb. Graag actie zodat deze weer gekoppeld is aan mijn account.

met vriendelijke groet Cor
Hoi Cor,

Bedankt voor je bericht op de Community!
Ik heb je Qbox direct weer gekoppeld.
De data wordt binnen een half uur weer weergeven.

Groetjes, Vita
Beste Vita,

Dank! het werkt weer. Fijne dag.
groet Cor
Fijn Cor!
Jij ook een fijne dag!

Groetjes, Vita
Hallo Qurrent,

Ik heb de QBox weken geleden succesvol geinstalleerd (lampje is continu groen), maar heb nog nooit live gegevens kunnen zien. Nu krijg ik ook nog de melding "Geen Qbox" in de app. Zouden jullie kunnen checken wat er aan de hand is?

Bedankt!
Jasper
Hoi ik ben kennelijk ook losgekoppeld, kunt u mij ook weer koppelen?

Met vriendelijke groet
Reputatie 2
Badge +8
Goedemorgen heren!

@IvoBoerema, jouw Qbox is ontkoppelt door een interne kwestie. Ik heb jouw Qbox nu weer gekoppeld en alles zou naar behoren moeten werken 🙂.

@Jasper, jouw Qbox is wel gekoppeld maar werkt niet optimaal. Ik houd de Qbox even op afstand in de gaten en voer wat resets uit.
Mocht ik informatie nodig hebben, weet ik je te vinden :)

Groeten van Giulia

Reageer