Q-box en alternatieven

• 10 november 2016
  • 2 reacties
  • 457 keer bekeken

Omdat ik sinds eind december 2014 zonnepanelen heb (op een appartement, vrij uniek) heb ik ook een slimme meter. Voor het monitoren heb ik de website en de gratis app van de leverancier van de omvormer (Solaredge). Voor het bekijken van mijn energieconsumptie én - productie gebruik ik de gratis app Anna Inzicht van de Nederlandse Energie Maatschappij. Wil ik bij Qurrent alles kunnen zien dan moet ik een behoorlijk investering doen.
Kan ik de Qbox en de solar versie niet op een andere manier 'verdienen'?

2 reacties

Hoi Egbert!

We kunnen je de Qbox Solar helaas niet zomaar gratis aanbieden 😉 Begrijp dat het een grote investering is. Heb je zelf een ludiek idee om de Qbox Solar 'te verdienen'?
Kan ik het misschien wel overleggen 😉.

Groetjes,
Nina
Hoi Nina,

Jullie geven van allerlei kortingen (zie ook mijn nieuwste bericht hierover, beetje dubbelop maar ik ben nog niet zo thuis in de community) aan nieuwe leden van de coöperatie, zoals bij de windtegoeden, maar waarom dan niet voor trouwe leden?
Ik heb gisteren 5 windtegoeden gekocht en hoewel ik dan formeel niet vast zit aan Qurrent, ben ik wel van plan te blijven omdat ik perse 100% groene stroom wil hebben.
Kortom: beloon vast klanten!

Egbert

Reageer