Q box/ Prullenbak

  • 22 februari 2017
  • 1 reactie
  • 182 keer bekeken

Badge +2
Beste Qurrent medewerkers,

Ik sta heel positief tegenover jullie intiatief om onze energie markt te verduurzamen.
Echter deel uitmaken van het stratego spel wat Energiemarkt heet is geen sinecure.
Anno 2017 vraagt dat veel kennis van met name de communicatie tussen leverancier en klant.
En juist dat blijkt nu totaal niet goed op orde.
Al weken een eindeloze martelgang voor u en ons.

De Q box werkt niet .
En daar gebeurt ook niets aan.
Zelfs de community blijkt nu een prullenbak van opge(k)(p)rotte zinloze vraag en antwoord medium.

Zet daar nu eens aantal echte deskundige op.
Dat zou nu de prioriteit nummer 1 moeten zijn.
En als jullie die nu niet hebben huur ze dan met spoed in.
Nog belangrijker dan duurzame energie en een goede prijs is de communicatie van de juiste gebruikers gegevens

Let op de Con-Qurrent loert mee.
En dat is dan bijzonder spijtig en onnodig.

Mijn advies start helemaal opnieuw met een nieuwe fatsoenlijke App.
Groeten Jan Meijers

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Jan, ik ben het helemaal met je eens. Er worden nu ook meer moderators opgeleid om de community strak te onderhouden.

En een nieuwe app en Mijn Energie wordt momenteel gebouwd, iedereen mag hier ook voor meedenken.

Ik zie dat je Qbox inmiddels ook weer werkt :)

Groeten van Tanja

Reageer