Beantwoord

Qbox

  • 5 januari 2019
  • 1 reactie
  • 178 keer bekeken

Heb ik het goed begrepen dat de qbox niet meer uitgelezen wordt? Ik heb helemaal geen verbruiksoverzicht van vorig jaar meer.
Ik heb wel een slimme meter, maar daar wordt ook niets van uitgelezen.
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 7 januari 2019, 11:00

Hoi Michael,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
De Qbox wordt inderdaad per 1 januari niet meer uitgelezen. Je slimme meter kan wel worden uitgelezen, maar dit laat je doen door je leverancier.
Je neemt geen stroom bij ons af, dus daarvoor kan ik helaas niets voor je doen.

Je kunt bij je eigen leverancier aanvragen om je meterstanden per kwartier uit te laten lezen. Van hen zou je ook maandelijks én jaarlijks een verbruiksoverzicht moeten krijgen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Michael,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community!
De Qbox wordt inderdaad per 1 januari niet meer uitgelezen. Je slimme meter kan wel worden uitgelezen, maar dit laat je doen door je leverancier.
Je neemt geen stroom bij ons af, dus daarvoor kan ik helaas niets voor je doen.

Je kunt bij je eigen leverancier aanvragen om je meterstanden per kwartier uit te laten lezen. Van hen zou je ook maandelijks én jaarlijks een verbruiksoverzicht moeten krijgen.

Groet, Joost

Reageer