Beantwoord

Qbox activatie zonder resultaat

• 1 juni 2017
  • 3 reacties
  • 144 keer bekeken

Gisteren de Qbox geïnstalleerd, maar hij doet het niet. Althans ik krijg wel een groen lampje maar geen data op mijn browser of iphone app. welke check moet ik doen? Alle kabeltjes zijn goed aangesloten, volgens de instructie.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 3 juni 2017, 12:43

Hoi Patrick,

Ik heb je Qbox zojuist nagekeken. Je hebt alles inderdaad goed geïnstalleerd, het probleem ligt in je meter. Je bent de eigenaar van een ISKRA AM550 model, wat een van de nieuwste slimme meters is. Deze meters maken gebruik van een nieuwe versie van de software die nog niet compatibel is met de Qbox. We zijn op dit moment druk bezig met het ontwikkelen van een oplossing, ofwel op soft- als hardware niveau en hopen dat het deze zomer klaar is. HIER kun je de centrale topic over dit onderwerp vinden waar je eventueel meer kunt lezen hierover. Wij zullen je zo spoedig mogelijk informeren zodra er een oplossing is.

Onze excuses voor dit teleurstellende bericht!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Patrick,

Ik heb je Qbox zojuist nagekeken. Je hebt alles inderdaad goed geïnstalleerd, het probleem ligt in je meter. Je bent de eigenaar van een ISKRA AM550 model, wat een van de nieuwste slimme meters is. Deze meters maken gebruik van een nieuwe versie van de software die nog niet compatibel is met de Qbox. We zijn op dit moment druk bezig met het ontwikkelen van een oplossing, ofwel op soft- als hardware niveau en hopen dat het deze zomer klaar is. HIER kun je de centrale topic over dit onderwerp vinden waar je eventueel meer kunt lezen hierover. Wij zullen je zo spoedig mogelijk informeren zodra er een oplossing is.

Onze excuses voor dit teleurstellende bericht!

Groeten,

Natalia
Hallo Natalia,
ik vroeg me af of er al vorderingen zijn aangaande het uitlezen van de Xbox?

Daarnaast, keek ik zojuist even naar mijn Qbox instellingen en zag dat er bij Energiemonitoring > Qbox > Nee stond. Lijkt me niet correct. Zou je dat willen corrigeren en/of toelichten?

Met groet!
Patrick
Reputatie 2
Badge +8
Hoi PatrickCoppens,

Jouw Qbox was losgekoppeld van jouw account, kon je niets aan doen hoor 😉, vandaar dus de melding.
Heb het nu weer gekoppeld aan jouw gegevens.

Ik wil je graag verwijzen naar deze topic.

Hier vind je informatie en statussen over de firmware upgrade.

Groeten van Giulia

Reageer