Beantwoord

Qbox activeren

• 18 februari 2017
  • 3 reacties
  • 237 keer bekeken

Wanneer is het weer mogelijk om een nieuwe qbox te activeren? Ik krijg nu de melding: Het versturen van het formulier is mislukt. Controleer alle velden en probeer het opnieuw. Alles is correct ingevuld.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 24 februari 2017, 11:47

Hoi Ronnie,

Dank voor je reactie. Ik heb de gegevens in ons systeem ingevuld en daarmee de activatie van je Qbox zojuist voltooid. Binnen een halfuurtje moet je de eerste gegevens in kunnen zien in MijnEnergie en de app.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Ronnie,

Erg vervelend dat het nog niet gelukt is om je Qbox volledig te activeren. Als je even door kunt geven wat voor merk en type meter je hebt, of een foto stuurt van je meter zodat we het zelf af kunnen lezen, dan zullen we de laatste stap van de activatie voor je afronden. Ik zie overigens ook dat je de Solar uitbreiding hebt, klopt dat? Kun je dan ook aangeven of je een 32A, 65A of 3x65A Eltako productiemeter van ons hebt ontvangen? Zal zorgen we ervoor dat Solar ook je opwek registreert.

Groeten,

Natalia
Beste Natalia,

De meter is het volgende merk: ISKRA (slimme meter). Ik heb inderdaad de solar uitbreiding met 32A productiemeter.
Hoi Ronnie,

Dank voor je reactie. Ik heb de gegevens in ons systeem ingevuld en daarmee de activatie van je Qbox zojuist voltooid. Binnen een halfuurtje moet je de eerste gegevens in kunnen zien in MijnEnergie en de app.

Groeten,

Natalia

Reageer