Beantwoord

Qbox app geeft al een week onderhoud aan

• 10 april 2017
  • 8 reacties
  • 320 keer bekeken

Als ik inlog op de app geeft hij al een week onderhoud aan ,

Weet iemand wanneer dit weer verholpen is?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 12 april 2017, 10:47

Goedemorgen allen,

We hebben afgelopen week last gehad van een bug waardoor het inloggen in de app niet bij iedereen optimaal werkte. Gistermiddag heeft onze technische dienst een oplossing gevonden en zou de app weer naar behoren moeten werken. Als je meer wil weten over wat er precies aan de hand was, kun je dit topic raadplegen. Lukt het je alsnog niet om in te loggen, laat het dan aan ons weten in dit aparte topic die we hiervoor gecreëerd hebben.

Met vriendelijke groet,

Natalia
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi 189658, is het inmiddels gelukt om in te loggen?

Je kan via https://mijn.qurrent.nl/account/login een account aanmaken. Je kan dan rechts in het venster kiezen voor: Ik heb nog geen account

Groetjes, Tanja
Goedemorgen allen,

We hebben afgelopen week last gehad van een bug waardoor het inloggen in de app niet bij iedereen optimaal werkte. Gistermiddag heeft onze technische dienst een oplossing gevonden en zou de app weer naar behoren moeten werken. Als je meer wil weten over wat er precies aan de hand was, kun je dit topic raadplegen. Lukt het je alsnog niet om in te loggen, laat het dan aan ons weten in dit aparte topic die we hiervoor gecreëerd hebben.

Met vriendelijke groet,

Natalia
Badge
Vragen en opmerkingen over deze wel erg slechte service van Qurrent kun je het beste via een tweet stellen/plaatsen, daar zijn ze gevoeliger voor. Zie ook mijn recent geplaatste tweet @eppiethefirst
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Het onderhoud duurt wel erg lang. Kan ook nergens vinden wat er aan de hand is bij Qurrent? Heb mijn x box al twee maal gereset. Maar dit helpt niet.
Denk ook niet dat het gaat helpen als je je X Box reset, net zo min als een PS4 resetten.... 😉
hoelang gaat deze storing nu nog duren, was heel erg tevreden met de Qbox maar dit is nu al de 2e keer dit jaar dat ik meer dan een week zonder gegevens zit.

kan hier meer duidelijkheid over komen, en dan niet het standaard verhaal wat we al 2 weken horen, maar echte feiten.
Hallo, ik heb hetzelfde probleem. Het onderhoud duurt wel erg lang. Kan ook nergens vinden wat er aan de hand is bij Qurrent? Heb mijn x box al twee maal gereset. Maar dit helpt niet.
Goedemorgen allen,

Met vriendelijke groet,

Natalia
Nog steeds kom ik niet in de app van qurrent, hoe kom ik aan een wachtwoord daarvan?

Reageer