Beantwoord

Qbox data met vertraging in Live weergave

• 9 juni 2017
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Sinds al de perikelen rond de data van de Qbox sinds februari wekt bij mij de live-data nog steeds niet.
Alle akties meegedaan: diverse keren gereset aansluitingen gecontroleerd enz.
In het portal werkt de data wel en wordt ook bijgewerkt.
In de app werkt live gedeeltelijk. Ongeveer om het kwartier wordt het gebruik bijgewerkt. Dit is niet mijn idee van live en was voor februari iedere minuut.
Wat opvalt is dat wel om de halve minuut een popup verschijnt met: bezig met laden. Deze verdwijnt heel snel en dat duurde voor februari beduidend langer. (en werd de data ook ververst)
Indien de app op Energie staat loopt na ongeveer een minuut de hele app vast!

Vraag: kunt u dit eidelijk voor alle gebruikers oplossen?

Mijn gegevens:
Klantnummer 000969
Adres:
Galjoenwal 10
2317 GW Leiden
Report id:
6618-1200-2305 / 12-45-001-525

Met vriendelijke groet,
Wim Kop
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 14 juni 2017, 08:55

Hoi Wim,

Dank voor je bericht, ik begrijp dat het erg vervelend is dat je al enkele maanden niet optimaal gebruik kunt maken van de Qbox. Ik heb de situatie onder de loep genomen. De gegevens komen bij ons in goede orde binnen, meestal om de 1 - 5 minuten, wat normaal is. Heel soms zie ik wel inderdaad dat de periode tussen twee dataophaalmomenten ongeveer een kwartier is. Dit kan komen doordat je een van de eerste Qboxen hebt en deze de data niet zo snel meer kan verwerken. Ik heb voor de zekerheid een upgrade naar de nieuwe versie van de firmware gedaan. Ik hoop dat dit zal helpen om de data wat sneller te verwerken. Kun je kijken of dit effect heeft gehad?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Wim,

Dank voor je bericht, ik begrijp dat het erg vervelend is dat je al enkele maanden niet optimaal gebruik kunt maken van de Qbox. Ik heb de situatie onder de loep genomen. De gegevens komen bij ons in goede orde binnen, meestal om de 1 - 5 minuten, wat normaal is. Heel soms zie ik wel inderdaad dat de periode tussen twee dataophaalmomenten ongeveer een kwartier is. Dit kan komen doordat je een van de eerste Qboxen hebt en deze de data niet zo snel meer kan verwerken. Ik heb voor de zekerheid een upgrade naar de nieuwe versie van de firmware gedaan. Ik hoop dat dit zal helpen om de data wat sneller te verwerken. Kun je kijken of dit effect heeft gehad?

Groeten,

Natalia

Reageer