Beantwoord

Qbox Duo opgehouden met registeren in mijn energie en App vanaf 25 januari

  • 11 februari 2018
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Beide units herstart.

netwerk verbinding lijkt ok. alles knippert of brand zoals het zou moeten.

Zie geen duidelijk probleem met de meterkast unit of netwerk kant unit.

Het zou mooi zijn als ik in die dingen kon kijken maar goed.

Graag even een zetje geven aan jullie kant indien mogelijk heb nu weer een gat van 2 1/2 week in mijn verbruik en na 2 keer jullie klanten service mailen geen reactie.
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 14 februari 2018, 15:49

Hoi Richard,

Fijn dat je Qbox het weer doet! Ik heb aan mijn Qbox-collega's gevraagd om je verbruik van de missende dagen weer inzichtelijk te maken.

Zodra dit is gebeurd laten we het je weten.

Groet,

Jeroen
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Richard,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben vanuit onze kant een reset uitgevoerd. Helaas heeft dit niks opgeleverd. Daarom willen wij jou verzoeken om een harde reset uit te voeren. De handleiding hiervoor vind je in deze link.

Wij horen graag of hiermee het probleem is opgelost.

Groet,
Tomer
Blijkbaar heeft jullie harde reset wel geholpen want het is vandaag om 16:35 weer gaan registreren.

Ik heb zelf hier niets voor hoeven doen.

Kunnen jullie aangeven waardoor dit komt of is er iets van een bericht te genereren wanneer de registratie niet binnenkomt .
want je mist zo gegevens als je niet dagelijks op de portal kijkt of in de app.

mvgr

R de Vries
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Richard,

Fijn dat je Qbox het weer doet! Ik heb aan mijn Qbox-collega's gevraagd om je verbruik van de missende dagen weer inzichtelijk te maken.

Zodra dit is gebeurd laten we het je weten.

Groet,

Jeroen

Reageer