Beantwoord

Qbox en kWh +bekabeling bestellen met bestaand account ?

• 28 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 131 keer bekeken

Goedemiddag
Op 20/08 een vraag gesteld via het contactformulier helaas nog geen antwoord
Een aantal jaren geleden bij jullie een Qbox besteld
Tijdens een brand is ook een deel van de meterkast incl Qbox in vlammen opgegaan.
Nu een paar jaar later wil ik weer een Qbox bestellen incl. kWh meter tbv opwek zonnepanelen.
Kan ik gebruik maken van mijn bestaand account en zo ja hoe kan ik een en ander bestellen
Ik neem aan dat ik dan ook een nieuwe activeringscode ontvang
Mocht een niet mogelijk zijn op deze wijze moet ik dan een nieuwe account aanmaken met een ander email adres?
Hoor graag van jullie
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 31 augustus 2017, 12:05

Hoi Paul en John,

De vragen die we via het contactformulier binnenkrijgen worden inderdaad binnen 2 weken beantwoord. Mooi dat jullie ons hier hebben kunnen vinden ;)

Paul, wat erg dat er brand geweest is in je huis, ik hoop dat de schade nog te verhelpen viel! Erg jammer dat de Qbox eronder geleden heeft!
Natuurlijk kunnen we je nieuwe Qbox onder het bestaande account activeren. Bij je nieuwe Qbox krijg je inderdaad ook een nieuwe activatiecode. Als je deze code aan ons doorgeeft, kunnen wij het ook voor je activeren en zorgen we ervoor dat het goed werkt met je nieuwe Iskra AM550 meter.
Laat maar weten als we je kunnen helpen!

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +4
als je een contact formulier invult duurt bij mij bijna altijd 2 weken waarom ik weet het ook niet helaas.....
Hoi Paul en John,

De vragen die we via het contactformulier binnenkrijgen worden inderdaad binnen 2 weken beantwoord. Mooi dat jullie ons hier hebben kunnen vinden ;)

Paul, wat erg dat er brand geweest is in je huis, ik hoop dat de schade nog te verhelpen viel! Erg jammer dat de Qbox eronder geleden heeft!
Natuurlijk kunnen we je nieuwe Qbox onder het bestaande account activeren. Bij je nieuwe Qbox krijg je inderdaad ook een nieuwe activatiecode. Als je deze code aan ons doorgeeft, kunnen wij het ook voor je activeren en zorgen we ervoor dat het goed werkt met je nieuwe Iskra AM550 meter.
Laat maar weten als we je kunnen helpen!

Groeten,

Natalia

Reageer