Beantwoord

Qbox en meterstanden

• 5 januari 2018
  • 3 reacties
  • 109 keer bekeken

Hallo!

Ik heb twee vragen:

1) op 2 januari heb ik via internet de Qbox besteld. In de bevestiging van de bestelling staat: "Jouw bestelling is bijna onderweg. Nadat we het bedrag op onze rekening hebben ontvangen, verzenden wij binnen vijf werkdagen je Qbox." Hoe ontvangen jullie het bedrag op jullie rekening? Wordt dit automatisch afgeschreven of moet ik zelf het bedrag overmaken?

2) Op 11 oktober 2017 heb ik de meterstanden doorgegeven. Hier heb ik ook per e-mail een bevestiging van gekregen. Als ik nu inlog in 'mijn energie', krijg ik de melding dat ik nog meterstanden moet doorgeven. Hoe zit dit?

Met vriendelijke groet,

Tessa
icon

Beste antwoord door Nathan van Qurrent 5 januari 2018, 16:13

Goedemiddag!

Nog de beste wensen aan jullie beide 🙂.
Wij incasseren het bedrag automatisch van jouw rekening. Wij sturen meestal de Qbox eerder dan dat de incasso plaatsvind op de rekening die bij ons bekend is.
Verder kan je de melding van de meterstanden achterwege laten. Wij hebben voorlopig geen meterstanden nodig, aangezien deze inderdaad al in oktober zijn doorgegeven.

Groetjes,
Nathan
Bekijk origineel

3 reacties

Bedankt voor de snelle reactie(s) heren! En jullie natuurlijk ook nog de beste wensen. Moge het een energierijk jaar worden!
Reputatie 2
Badge +5
Goedemiddag!

Nog de beste wensen aan jullie beide 🙂.
Wij incasseren het bedrag automatisch van jouw rekening. Wij sturen meestal de Qbox eerder dan dat de incasso plaatsvind op de rekening die bij ons bekend is.
Verder kan je de melding van de meterstanden achterwege laten. Wij hebben voorlopig geen meterstanden nodig, aangezien deze inderdaad al in oktober zijn doorgegeven.

Groetjes,
Nathan
Reputatie 3
Badge +10
Hoi T.M.Vollbehr

ik zal ff kijken of ik de vraag kan laten beantwoorden voor je.

@Tanja van Qurrent of @Giulia van Qurrent

kunnen jullie bovenstaande beantwoorden aub,

groetjes richard

Reageer