Beantwoord

Qbox geeft geen logische kWh waarde meer

• 22 september 2018
  • 5 reacties
  • 204 keer bekeken

Verbruik klopt niet, ook bedrag is elke dag 0

icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 26 september 2018, 10:40

Hoi @Janrinze,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Verbruik in de app
Dit probleem is bij ons bekend. Wat er nu gebeurt is dat het verbruik en de opwek op dagweergave in de app met factor 12 wordt vermenigvuldigd (je kunt dus wel het goede verbruik berekenen).
Onze IT-afdeling is bezig met het probleem. Op deze pagina worden updates gegeven over de wijzigingen in Mijn Energie.

Kosten
De kosten staan nu inderdaad op 0. We hadden eerder algemene tarieven staan, in plaats van de contract-specifieke tarieven van klanten. Omdat dit verwarring veroorzaakte bij de uiteindelijke kosten, hebben we besloten dit weg te halen. De kosten zijn al verdwenen in de webversie. In de app gaat dit ook gebeuren.

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Janrinze,

bedankt voor je reactie.

Onze IT-afdeling is momenteel inderdaad aan het kijken of er bij de volgende vernieuwing/update van Mijn Energie er automatisch met het contractspecifieke tarief een berekening gemaakt moet worden of een optie gegeven moet worden waar de klant zelf zijn of haar tarief kan opgeven.
Bedankt voor je feedback, die zal zeker worden meegenomen hierin.

Groeten,
Julian
@Joost van Qurrent Oké Joost, duidelijk zo, even afwachten dus... Jammer van de kostenindicatie, Vond het wel leuk. Is het een idee om de gebruiker zelf een tarief in te laten vullen?

Groeten,
Jan Rinze
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @Janrinze,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Verbruik in de app
Dit probleem is bij ons bekend. Wat er nu gebeurt is dat het verbruik en de opwek op dagweergave in de app met factor 12 wordt vermenigvuldigd (je kunt dus wel het goede verbruik berekenen).
Onze IT-afdeling is bezig met het probleem. Op deze pagina worden updates gegeven over de wijzigingen in Mijn Energie.

Kosten
De kosten staan nu inderdaad op 0. We hadden eerder algemene tarieven staan, in plaats van de contract-specifieke tarieven van klanten. Omdat dit verwarring veroorzaakte bij de uiteindelijke kosten, hebben we besloten dit weg te halen. De kosten zijn al verdwenen in de webversie. In de app gaat dit ook gebeuren.

Groet, Joost
@ArieKlerk Werkt bij mij helaas niet....
Reputatie 1
Badge +2
Zojuist heb ik een nieuwe versie (1.17) van de app gedownload: de bedragen zijn er weer!

Reageer